- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Crowe Bashing ?? Eerder een Hoskins minachting, of een niet kennen van een goed acteur.
Wat heeft Crowe een flutacteur noemen te maken met Hoskins ?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
2-1, prachtige rollen in Yu Dou, To Live en 2046
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13055 stemmen
Wat een hoop trieste uitslagen. Ook Shu Qi en Tony Leung eruit ondertussen ? En dan nog totaal kansloos. Veel hoop voor Asano zal ik blijkbaar ook niet moeten koesteren dan.
Ik gok op een finale tussen Leslie Nielsen en Robert de Niro. En dat Nielsen mag winnen.
3-3
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Wat een hoop trieste uitslagen. Ook Shu Qi en Tony Leung eruit ondertussen ? En dan nog totaal kansloos. Veel hoop voor Asano zal ik blijkbaar ook niet moeten koesteren dan.
Ik gok op een finale tussen Leslie Nielsen en Robert de Niro. En dat Nielsen mag winnen.
Trieste uitslagen? Dat valt wel mee. Het was toch wel te verwachten dat Robert De Niro en Gary Oldman door zouden gaan. En om dan Leslie Nielsen erbij te gaan halen is toch ook wel erg zwak. Er zitten nog een heleboel goede acteurs in maar dat wil jij blijkbaar niet zien omdat ze nu eenmaal niet in jouw straatje passen. Van mij mag Asano wel een paar rondjes mee dan heb jij ook nog even plezier in deze knock-out 
mister blonde
-
- 12752 berichten
- 5932 stemmen
Dat gehuil van Onderhond tussen alle knock-outs door, word ik ook een beetje moe van...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Snap je niet. Crowe is geen hoogvlieger maar nogal bekend door enorm grote hollywoodproducties. Ik doelde eerder op het feit dat een hoop mensen Bob Hoskins niet kennen.
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13055 stemmen
Dat gehuil van Onderhond tussen alle knock-outs door, word ik ook een beetje moe van...
Potten en ketels. Ik beperk me ten minste nog tot knock-out topics 
Art: te verwachten wil niet zeggen terecht. Het blijven trieste uitslagen, zeker gezien de verschillen. Wat Leslie Nielsen betreft, was een kleine verwijzing naar Cleese.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja vooral dat continue geneuzel als een aziaat sneuvelt. En over het feit dat de acteur in kwestie dood is. Ik bedoel de leeftijd van de desbetreffende acteur gaat hier toch niet over. Als ik morgen Asano neerknal zou ie dus niet meer mogen meedoen volgens OH. (effen overdreven gesteld)
Zulk soort onbeschoftheid, want anders kan ik het niet noemen, vind ik niet echt bevordelijk in een spelletje.
En om over Cleese terug te komen, nog niemand zal Fawlty Towers zo briljant kunnen brengen als John Cleese, zelfs Kitano niet.
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13055 stemmen
*maakt een lijstje van mensen met wie ik nooit een voetbalwedstrijd wil zien*
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
*vraagt zich af of daar ook dode acteurs en actrices tussen staan* 
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13055 stemmen
Nee, maar wel scheidsrechters waar je naar believen op mag afgeven. Althans, met de juiste mensen die meekijken 
Het mag trouwens ook duidelijk zijn dat het mij niks uitmaakt of een acteur nu dood is of niet. Maar ik neem aan dat de nuchtere MMer wel al zover was, en de kritiek kan plaatsen.