menu

Film / Filmgames / Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)

zoeken in:
10-10

4 verschil is wel een beetje erg veel.

Bert1 schreef:
Erg pijnlijk om te zien in wat voor rotzooi deze "klasse-acteurs" (Hoewel ik twijfel of deze term nu nog toepasbaar is) meespelen.

Tuurlijk wel. Deze zestigers hebben tientallen jaren lang geweldig gespeeld in de meest geweldige films. Om de laatste paar jaar zouden ze opeens geen klasse acteurs meer zijn?

Bert1
Wacht, ik herformuleer men berichten steeds. Ik drukte me weer eens te sterk uit.

Nou ja, het tussen haakjes zetten ervan komt ongeveer op het zelfde neer.

10-11

4 verschil, bijna onmogelijk met deze 2 grootheden.
Na net Raging Bull gezien te hebben ga ik voor De Niro.

11-12

11-12?

10-12 dus nu

11-12

FisherKing schreef:
Pacino in zijn laatste films gezien ? Hij lijkt nergens meer op, sinds die mislukte facelift

De Niro in zijn laatste films gezien? Pacino heeft toch nog Insomnia en Angels in America (misschien wel zijn beste rol!) gedaan, van De Niro ken ik geen goeie film die jonger is dan tien jaar.

12-12

FisherKing
Ja, dus beide stellen ze niks "meer" voor, en wellicht een finale onwaardig

James Stewart was op het einde van z'n carriere voice actor in Goof Troop en An American Tail: Fievel Goes West

lowhusky
12-13

FisherKing
Onderhond schreef:
James Stewart was op het einde van z'n carriere voice actor in Goof Troop en An American Tail: Fievel Goes West

En Asano doet over 40 jaar het stemmetje van Bambi in de Japanse remake

na zijn rolletje gisteren in Gigli...
12-14

kos
Sommige acteurs spelen een aantal dermate goede rollen dat allerlei onzin die ze er bij gedaan hebben daar nooit meer afbreuk aan kan doen .

13-14 Pacino

14-14

kos schreef:
Sommige acteurs spelen een aantal dermate goede rollen dat allerlei onzin die ze er bij gedaan hebben daar nooit meer afbreuk aan kan doen .

was het maar zo
als ik 4 keer na elkaar een 10/10 haal op een toets kan ik het mij niet veroorloven om daarna een paar buizen te halen he geldt net hetzelfde voor Pacino. De Niro natuurlijk ook maar ik heb een stuk van Once Upon a Time in America gezien en daar speelt hij niet minder dan briljant en dan heb juist gisteren ,terwijl ik zapte, die slechte rol van Pacino gezien. Pech voor hem

15-14 Pacino maakt meer indruk.

Het lijkt trouwens wel alsof veel gebruikers hier De Niro en Pacino ineens slecht vinden, omdat ze de laatste tijd niet veel meer gepresteerd hebben (valt bij Pacino toch nog mee). Een beetje flauw om dan ook meteen hun tientallen meesterrollen te vergeten. Maar weinig acteurs hebben zoveel toprollen gespeeld. En mindere zijn er altijd. Persoonlijk had ik het liefst Bogart als winnaar gezien, maar dat zat er niet in.

Art
15-15 Robert De Niro

16-15 Pacino

V
16-16 De Niro

17-16 Pacino

17-17 voor zijn oude werk dan maar

Mug
Ik vind 4 verschil wel erg gortig hoor, totaal geen logica. Zo kan het nog wel een maand duren.

18-18 De Niro

19-18 Pacino. Inderdaad wel maar een flauwe finale.

Tes
19-19 De Niro

Haha, ik vermoed dat ze zo gewaagd aan elkaar zijn dat dit inderdaad wel eens heeeeel lang zou kunnen duren.
Nog even en we zijn ook door de users heen die uberhaupt dit topic interessant genoeg vinden om aan te klikken.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.