Film / Filmgames / Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2006, 11:15 uur
Bert1 schreef:
Erg pijnlijk om te zien in wat voor rotzooi deze "klasse-acteurs" (Hoewel ik twijfel of deze term nu nog toepasbaar is) meespelen.
Erg pijnlijk om te zien in wat voor rotzooi deze "klasse-acteurs" (Hoewel ik twijfel of deze term nu nog toepasbaar is) meespelen.
Tuurlijk wel. Deze zestigers hebben tientallen jaren lang geweldig gespeeld in de meest geweldige films. Om de laatste paar jaar zouden ze opeens geen klasse acteurs meer zijn?

0
Bert1
geplaatst: 1 juli 2006, 11:17 uur
Wacht, ik herformuleer men berichten steeds. Ik drukte me weer eens te sterk uit.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 11:19 uur
Nou ja, het tussen haakjes zetten ervan komt ongeveer op het zelfde neer. 

0
geplaatst: 1 juli 2006, 11:26 uur
4 verschil, bijna onmogelijk met deze 2 grootheden.
Na net Raging Bull gezien te hebben ga ik voor De Niro.
11-12
Na net Raging Bull gezien te hebben ga ik voor De Niro.
11-12
0
geplaatst: 1 juli 2006, 12:05 uur
FisherKing schreef:
Pacino in zijn laatste films gezien ? Hij lijkt nergens meer op, sinds die mislukte facelift
Pacino in zijn laatste films gezien ? Hij lijkt nergens meer op, sinds die mislukte facelift

De Niro in zijn laatste films gezien? Pacino heeft toch nog Insomnia en Angels in America (misschien wel zijn beste rol!) gedaan, van De Niro ken ik geen goeie film die jonger is dan tien jaar.
12-12

0
FisherKing
geplaatst: 1 juli 2006, 12:20 uur
Ja, dus beide stellen ze niks "meer" voor, en wellicht een finale onwaardig 

0
geplaatst: 1 juli 2006, 12:29 uur
James Stewart was op het einde van z'n carriere voice actor in Goof Troop en An American Tail: Fievel Goes West 

0
FisherKing
geplaatst: 1 juli 2006, 12:35 uur
Onderhond schreef:
James Stewart was op het einde van z'n carriere voice actor in Goof Troop en An American Tail: Fievel Goes West

En Asano doet over 40 jaar het stemmetje van Bambi in de Japanse remake

0
geplaatst: 1 juli 2006, 13:27 uur
Sommige acteurs spelen een aantal dermate goede rollen dat allerlei onzin die ze er bij gedaan hebben daar nooit meer afbreuk aan kan doen
.

0
geplaatst: 1 juli 2006, 13:41 uur
kos schreef:
Sommige acteurs spelen een aantal dermate goede rollen dat allerlei onzin die ze er bij gedaan hebben daar nooit meer afbreuk aan kan doen
.

was het maar zo

als ik 4 keer na elkaar een 10/10 haal op een toets kan ik het mij niet veroorloven om daarna een paar buizen te halen he

0
geplaatst: 1 juli 2006, 13:46 uur
15-14 Pacino maakt meer indruk.
Het lijkt trouwens wel alsof veel gebruikers hier De Niro en Pacino ineens slecht vinden, omdat ze de laatste tijd niet veel meer gepresteerd hebben (valt bij Pacino toch nog mee). Een beetje flauw om dan ook meteen hun tientallen meesterrollen te vergeten. Maar weinig acteurs hebben zoveel toprollen gespeeld. En mindere zijn er altijd. Persoonlijk had ik het liefst Bogart als winnaar gezien, maar dat zat er niet in.
Het lijkt trouwens wel alsof veel gebruikers hier De Niro en Pacino ineens slecht vinden, omdat ze de laatste tijd niet veel meer gepresteerd hebben (valt bij Pacino toch nog mee). Een beetje flauw om dan ook meteen hun tientallen meesterrollen te vergeten. Maar weinig acteurs hebben zoveel toprollen gespeeld. En mindere zijn er altijd. Persoonlijk had ik het liefst Bogart als winnaar gezien, maar dat zat er niet in.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 17:11 uur
Ik vind 4 verschil wel erg gortig hoor, totaal geen logica. Zo kan het nog wel een maand duren.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:35 uur
Haha, ik vermoed dat ze zo gewaagd aan elkaar zijn dat dit inderdaad wel eens heeeeel lang zou kunnen duren.
Nog even en we zijn ook door de users heen die uberhaupt dit topic interessant genoeg vinden om aan te klikken.
Nog even en we zijn ook door de users heen die uberhaupt dit topic interessant genoeg vinden om aan te klikken.
* denotes required fields.