menu

Film / Filmgames / Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)

zoeken in:

4-2 Takeshi

5-2

5-3

6-3

Gisteren in Merry Christmas, Mr Lawrence nog maar gezien hoe geniaal hij is, zelfs al speelt hij níet de hoofdrol .

1-1

Mooie rol in Troy (de enige ).

Mug
2-1

2-2

Art
3-2 Peter O'Toole

Reinbo
3-3 Drew

IcU
3-4

3-5

4-5 Lawrence

Sander2
6-5

Art
Pierre Bokma vs Kyle MacLachlan

0-1 Kyle MacLachlan

1-3

Niet alleen erg sterk in Blue Velvet, maar daarnaast ook de vertolker van mijn lievelingspersonage aller tijden, Special Agent Dale Cooper

Sander2
1-4

Reinbo
2-5

3-5 Hou toch op man, MacLachlan is een vreselijk slechte acteur !

Sander2
verander mijn stem: 4-4

Ik vind MacLachlan meestal erg leuk, maar zo goed als Bokma is hij toch zeker niet.

5-4

Ik wil hem niet in andere films zien spelen, maar in de films van Lynch doet hij perfect wat hij moet doen. Hij steelt niet de show en declameert geen shakespeareaanse monologen, maar dat is dan ook echt niet nodig. Hij is geknipt voor de rollen die hij heeft vertolkt en waarschijnlijk is dat niet zijn eigen verdienste maar gewoon de reden dat Lynch hem zo vaak gebruikt heeft, en is dat soort rollen ook het enige dat hij kan, maar daarom moet je hem als acteur in een knock out als deze niet afschrijven vind ik (en zeker niet in een eerste ronde), ze blijven geweldig goed.

Dan moet je zijn geweldige spel in Showgirls eens gaan aanschouwen

5-6

Gast
geplaatst: vandaag om 19:01 uur

geplaatst: vandaag om 19:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.