• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.012 gebruikers
  • 9.372.301 stemmen

Link de filmposters

zoeken in:

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Ha ja, dat vind ik één van de pluspunten van dit topic, ik kom films tegen waar ik nog nooit van gehoord heb, en waar ik dan wat meer over lees, en soms zelfs probeer te zien.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

mikey schreef:

van fan jesse franco?

Dit bericht zie ik nu pas tijdens het scrollen. Ik ben inderdaad vorig jaar fan geworden van Jesús Franco en toen heb ik in de periode maart t/m mei (tijdens de eerste Corona golf) veel films (circa 30 films) van hem gezien en drie filmposters op deze pagina zijn ook films van hem, maar dat had je al opgemerkt

De films "Joanna (1968)", "Savage Attraction (1983)" en "Cold Sweat (1993)" (met de vrouw van KISS bassist Gene Simmons) zijn overigens interessant voor mij.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Graaf Machine schreef:

Ha ja, dat vind ik één van de pluspunten van dit topic, ik kom films tegen waar ik nog nooit van gehoord heb, en waar ik dan wat meer over lees, en soms zelfs probeer te zien.

Dat is zeker een pluspunt van dit topic en hetzelfde geldt voor de topics (tenminste als je graag naar Horror films kijkt) "Horrorfilm Challenge" (daar heb ik dit jaar voor het eerst aan meegedaan) en "Top 300 Horrorfilms" (was dit jaar voor het eerst). Daar kwam ik ook de nodige films tegen waarvan ik nog nooit gehoord had (een paar moet ik ook nog kijken), maar dat waren vaak wel leuke films.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.