menu

Film / Filmgames / Knock Out Sequels

zoeken in:

Reinbo
7-1

V
7-3

7-4

8-5

Jorick schreef:
(quote)

Ik heb Dawn of the Dead (nog) niet gezien, maar ik vond the Bourne Supremacy in ieder geval een goed en waardig vervolg. Dat mensen vanwege deze reden stemmen op the Bourne Supremacy is niet schandalig, maar jammer voor degene die Dawn of the Dead beter vinden. Ik kan me soms ook wel ergeren aan uitslagen, maar daar valt helaas weinig aan te veranderen.

Lees dit bericht nu pas en zou er graag nog even op willen reageren.

De bedoeling van dit spel (lijkt mij) dat je op de film stemt die jij beter vond, dit kan dus alleen als je beide films heb gezien. Omdat je ze dan beide op waarde heb geschat. De film die bekender is heeft anders altijd een voordeel. Als Dawn of the Dead 6-7 heeft verloren en de 7 mensen die op de andere film hadden gestemt hebben de film niet gezien, betekent het dus dat het een oneerlijke strijd was geweest. Ik 'erger' me niet aan de uitslag maar aan de manier waarop.

Ik geef je opzich gelijk. In principe hoort een ieder te stemmen als hij/zij beide films gezien heeft. In werkelijkheid gebeurt dit eigenlijk niet, omdat de meeste mensen stemmen op de film die hij/zij door wilt hebben naar de volgende ronde.

Shrek 2 - Il Buono, il Brutto, il Cattivo

Reinbo
0-1

0-2

0-4

Mug
0-5

0-6

IcU
1-6

1-7

1-8

1-9

1-10

1-11

Reinbo
1-12

2-12

Reinbo
Halve finale :

The Godfather: Part II - Kill Bill: Vol. 2

Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back - Il Buono, il Brutto, il Cattivo

10 punten, 2 verschil

The Godfather: Part II - Kill Bill: Vol. 2

1-0 Het ziet er naar uit dat Godfather gaat winnen

2-0

Wat een verrassing zou dat zijn zeg.

2-1

2-2 Kill Bill

Ik denk dat Kill Bill de enige verrassing is bij de laatste 4, de andere 3 had ik wel verwacht

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.