menu

Film / Filmgames / Knock Out Sequels

zoeken in:
1-0 The Godfather: Part II

2-1

The Godfather part 2 erg sterke film, ben nog benieuwd naar Star Wars episode V. Nu erg hoge verwachtingen vanwege het behalen van de finale in deze knock-out.

Film Pegasus (moderator)
3-1

4-1

Mug
5-1

5-2

6-3

6-5

Godfather II zou een terechte winnaar zijn maar Empire zou ik persoonlijk heel erg leuk vinden

6-6

Reinbo
7-6

AHWA
8-6 godf II

Het valt mij trouwens wel op dat sinds de release van Episode I ook gelijk de originele trilogie een stuk minder gewaardeerd word. Ook in verschillende toplijsten zakt Empire steeds verder weg

Zal ik wel geweest zijn, heb ze laatst nog eens een keertje opnieuw gezien

Volgens mij heeft het er wel wat mee te maken dat de nieuwe fans de oude films ook een keertje gaan kijken, en daar niet zo weg van zijn.

10-6

10-7

10-8 Empire

10-10

11-11 maar krap...

12-11

13-11
pff godfather maar weer

Goh wat een verrassende winnaar

Volgende knock-out graag

Overterechte winnnaar, de enige film die een knock-out tussen sequels ooit had kunnen/mogen winnen.

(afbeelding)

Reinbo
Om deze glorieuze overwinning te vieren heb ik met m'n broer een bootje gehuurd om een stukje gaan varen.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.