Film / Filmgames / Knock Out Sequels
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:25 uur
The Godfather part 2 erg sterke film, ben nog benieuwd naar Star Wars episode V. Nu erg hoge verwachtingen vanwege het behalen van de finale in deze knock-out. 

0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:30 uur
6-5
Godfather II zou een terechte winnaar zijn maar Empire zou ik persoonlijk heel erg leuk vinden
Godfather II zou een terechte winnaar zijn maar Empire zou ik persoonlijk heel erg leuk vinden

0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:37 uur
Het valt mij trouwens wel op dat sinds de release van Episode I ook gelijk de originele trilogie een stuk minder gewaardeerd word. Ook in verschillende toplijsten zakt Empire steeds verder weg 

0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:43 uur
Zal ik wel geweest zijn, heb ze laatst nog eens een keertje opnieuw gezien 
Volgens mij heeft het er wel wat mee te maken dat de nieuwe fans de oude films ook een keertje gaan kijken, en daar niet zo weg van zijn.

Volgens mij heeft het er wel wat mee te maken dat de nieuwe fans de oude films ook een keertje gaan kijken, en daar niet zo weg van zijn.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:09 uur
Overterechte winnnaar, de enige film die een knock-out tussen sequels ooit had kunnen/mogen winnen.

0
Reinbo
geplaatst: 10 mei 2006, 17:10 uur
Om deze glorieuze overwinning te vieren heb ik met m'n broer een bootje gehuurd om een stukje gaan varen. 

* denotes required fields.