menu

Film / Filmgames / Knock Out Sequels

zoeken in:

IcU
2-0

Naomi Watts schreef:
SotL is volgens mij toch echt een sequel op Manhunter.

Manhunter is volgens mij ongerelateerd aan The Silence of the Lambs; het zijn hooguit verfilmingen van boeken uit dezelfde serie (vergelijkbaar met Der Amerikanische Freund en The Talented Mr. Ripley).

Art
2-1 Manon des Sources

2-2 Manon

2-3 manon

Queto Yurlunyur schreef:
(quote)

Manhunter is volgens mij ongerelateerd aan The Silence of the Lambs; het zijn hooguit verfilmingen van boeken uit dezelfde serie (vergelijkbaar met Der Amerikanische Freund en The Talented Mr. Ripley).

Hier staat er ook nog iets over:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Silence_of_the_Lambs#Manhunter_sequel_controversy

3-3

AHWA
4-3

Sander2
4-4

The Devil's Rejects - Be Cool

1-0

IcU schreef:
Batman begins is ook geen 'echte' sequel. Dan zou Batman uit 1989 een sequel zijn op batman film uit de jaren '60.

'Begins' vervangen door 'Forever'

Art
3-0 The Devil's Rejects

Heb hem nog niet helemaal gezien (het eerste half uurtje wel, dus binnenkort maar eens de film helemaal gaan zien ) maar ik weet wel zeker dat ik die beter zal gaan vinden dan Be Cool

Reinbo
5-0

Reinbo
Hannibal - Red Dragon

1-0

Art
1-1 Red Dragon

3-2

4-2

4-3 Red Dragon

Bill & Ted's Bogus Journey - Miss Congeniality 2

1-0

2-0

4-0

IcU
5-0

Gast
geplaatst: vandaag om 19:36 uur

geplaatst: vandaag om 19:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.