- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Sequels
Knock Out Sequels
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Dan hoop ik op een iets sympathiekere afloop Reinbo
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verrassende winnaar. Goede film hoor maar 1 van de beste? hell no!
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Goede film hoor maar 1 van de beste?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is een retorische vraag Reinbo.
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
De bedoeling van dit spel (lijkt mij) dat je op de film stemt die jij beter vond, dit kan dus alleen als je beide films heb gezien. Omdat je ze dan beide op waarde heb geschat. De film die bekender is heeft anders altijd een voordeel. Als Dawn of the Dead 6-7 heeft verloren en de 7 mensen die op de andere film hadden gestemt hebben de film niet gezien, betekent het dus dat het een oneerlijke strijd was geweest. Ik 'erger' me niet aan de uitslag maar aan de manier waarop.
Ik vind dit dus echt onzin. Je hoeft een film lang niet altijd gezien te hebben om te weten wat je er van zal vinden. Geef Onderhond (sorry dat ik jou als voorbeeld neem maar je hebt nogal een uitgesproken mening) de keuze tussen Aliens en de tweede lord of the rings en hij zal gegarandeerd voor aliens kiezen al heeft hij The two Towers niet gezien. Mag deze stem dan niet? Ik vind van wel. Je kunt op basis van eerder stemmen en persoonlijke voorkeuren met zekerheid zeggen dat hij Aliens uiteindelijk meer waardeert. Kortom ik vindt het nogal onzin om te gaan eisen of verwachten van mensen dat ze beide films moeten gezien hebben om in dergelijke spelletjes je voorkeur uit te spreken.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
....voorkeur uit te spreken.
Ik ben het met je punt eens, maar het geval van Bourne Supremacy stemde allemaal mensen op die film die Dawn of the Dead niet kende en the Bourne Supremacy beoordeelde met 2,5 - 3* niet echt hoog genoeg voor een blinde voorkeur lijkt me...
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
Ik snap ook wel dat er bij sommige films discutabel wordt gestemd maar ik ben het in ieder geval niet met Salvatore eens dat het niet zou mogen
salvatore
-
- 1936 berichten
- 3087 stemmen
Oke het gaat hier dan wel over sequels. Vaak als je deel 1 gezien heb kan je dan wel inschatten hoe deel 2 zou zijn.
Daar ben ik het volkomen mee eens.
Maar daar doelde ik niet echt op. Het gaat meer om de mensen (zoals Reinbo al zei) die een blinde voorkeur hebben omdat ze de ene film hebben gezien en de andere niet. Bij dawn of the dead was dit (leek mij) het geval. Volgens mij waren daarvan velen nog geeneens bekend met het werk van George A. Romero.
Art
-
- 13507 berichten
- 3548 stemmen
Prima winnaar! Al was het niveau van de films af en toe wel bedenkelijk maar dat maakt de winst van The Godfather: Part II er niet minder om!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beetje standaart winnaar maar natuurlijk wel een echte sequel ipv TGTBATU.
maxcomthrilla
-
- 15565 berichten
- 2761 stemmen
Inderdaad erg standaard winnaar, jammer genoeg is het geen Saw II of Kill Bill II geworden.
Gelukkig geen Buono, dat vind ik niet echt een vervolg.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad erg standaard winnaar, jammer genoeg is het geen Saw II of Kill Bill II geworden.
Gelukkig geen Buono, dat vind ik niet echt een vervolg.
Saw II was een leuk filmpje maar zou dit absoluut niet waardig zijn.
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
Saw II was een leuk filmpje maar zou dit absoluut niet waardig zijn.
dat zou pas echt een lachertje zijn als die zou winnen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ach ja, The Godfather Part II. Mooie film hoor, maar voor mij persoonlijk niet van het niveau om een enkele knock-out te winnen. Star Wars gunde ik het verder ook meer.
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
Terminator 2 had ik wel een leuke winnaar gevonden
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Innocence Ook meteen één van de meest "volwassen" sequels die ik ken. Totaal andere film, maar enorm veel raakpunten met het origineel. Wat anders dan "het verhaalte gaat voort".
Verder ook gewoon mijn hoogstgenoteerde sequel natuurlijk