menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Beste Film (2006)

zoeken in:
5-3

Jeetje wat een moeilijke. Geef ze allebei 5*. Ik ga maar voor de film die ik het vaakst kan bekijken.

5-4 Leone

5-5

lowhusky
5-7

6-7 The Godfather dan maar. Die andere is té slecht.

Tja als zelfs Onderhond op The Godfather gaat stemmen

Sander2
7-7

Houd moed, Moviefreak, The Good, the Bad and the Ugly staat nog niet achter!

Go Sergio

Reinbo
GBU hoort dus echt niet in de finale hij is er al een paar keer met dikke cijfers tegen Once upon a time uitgevlogen, die zelf al een paar ronden niet meer mee doet... Dat GBU zo ver is gekomen komt puur door een erg gelukkige loting.

Gelukkige loting?

Paris, Texas
The Matrix
Rio Bravo
Idi i Smotri
Dolls
Adaptation.

Noem het maar niks. Zeker die laatste drie niet. En als je dan ook nog eens beseft welke films die laatste 3 op hun pad verslagen hebben is het al helemaal niet misselijk.

In mijn ogen is The Good, the Bad and the Ugly juist de enige die de finaleplaats verdient

Godfather ook. Als die een wat andere loting had gehad was die in de eerste ronde al naar huis geweest.

Sander2
moviefreak#1 schreef:
Godfather ook. Als die een wat andere loting had gehad was die in de eerste ronde al naar huis geweest.

hehe, dat is met alle films, behalve de winnaar.

Nee hoor, geld ook voor de winnaar. De eerste rondes zijn het minst voorspelbaar.

The One Ring schreef:
Nee hoor, geld ook voor de winnaar. De eerste rondes zijn het minst voorspelbaar.

My point exactly.

Kijk naar Seven Samurai

moviefreak#1 schreef:
(quote)

My point exactly.

Kijk naar Seven Samurai

Die had nu wel een erg moeilijke tegenstander.

Reinbo
The One Ring schreef:
Gelukkige loting?

Paris, Texas
The Matrix
Rio Bravo
Idi i Smotri
Dolls
Adaptation.

Zijn allemaal 'kleine' films*, de hoogst genoteerde staat op 42 Matrix.

* De meeste hebben nog geen 200 stemmen en Adaptation staat zelfs niet meer in de top 250.

Sander2
moviefreak#1 schreef:
(quote)

My point exactly.

Kijk naar Seven Samurai

Seven Samurai was toch niet de winnaar. En zo gek vond ik dat niet. Reservoir Dogs is veel populairder. Ik denk ook dat heel veel mensen die voor RD stemden, Seven Samurai niet gezien hebben, en een verkeerde verwachting hadden.

Reinbo schreef:
(quote)

Zijn allemaal 'kleine' films*, de hoogst genoteerde staat op 42 Matrix.

* De meeste hebben nog geen 200 stemmen

Onzin Reinbo, het gemiddelde heeft niks te maken met hoever een film kan komen in een knock-out en het aantal stemmen ook niet meer echt als ze boven de 100 zitten. En Dolls is echt heel groot in de knock-outs; evenals Idi i Smotri.

Reinbo
De uitslag bewijst het tegendeel. Dolls heeft een keer groots gepresteerd tegen Apocalypse Now (Blijkbaar was de hele fanclub toen aanwezig en vanmiddag niet).

In het verleden is GBU er altijd uitgevlogen zodra hij een grote tegenstander trof. (En daarmee bedoel ik gerenomeerd (meer dan 1000 stemmen) top 50 werk).

Sander2
The One Ring schreef:
(quote)

Onzin Reinbo, het gemiddelde heeft niks te maken met hoever een film kan komen in een knock-out en het aantal stemmen ook niet meer echt als ze boven de 100 zitten. En Dolls is echt heel groot in de knock-outs; evenals Idi i Smotri.

GBU heeft 931 stemmen, en een gemiddelde van 4,16* dat is toch een stuk meer als die anderen.

Reinbo schreef:
De uitslag bewijst het tegendeel. Dolls heeft een keer groots gepresteerd tegen Apocalypse Now (Blijkbaar was de hele fanclub toen aanwezig en vanmiddag niet).

In het verleden is GBU er altijd uitgevlogen zodra hij een grote tegenstander trof. (En daarmee bedoel ik gerenomeerd (meer dan 1000 stemmen) top 50 werk).

Leg mij volgens dit systeem dan toch eens uit hoe Adaptation tot de kwartfinale kon komen. En vorig jaar kwam hij ook al bij de beste 16. Ik ga niet ontkennen dat The Good, the Bad & the Ugly mateloos populair is, maar stemmenaantal en gemiddelde zeggen daar bij knock-outs weinig over. Films als Scarface, Goodfellas, Shawshank, Meglio Gioventu, etc. hebben daar nooit iets aan gehad.

Reinbo
The Godfather heeft The Big Lebowski, Requiem for a Dream en American Beuty uitgeschakeld, alle drie een stuk sterkere titels dan die uit de lijst van GBU.

Sander2
ik denk dat vooral de echte filmliefhebbers op het forum komen en meedoen aan dit spelletje. En blijkbaar is Adaptation. meer geliefd bij echte filmliefhebbers.

Reinbo
The One Ring schreef:
Films als Scarface, Goodfellas, Shawshank, Meglio Gioventu, etc. hebben daar nooit iets aan gehad.

Allemaal films met een behoorlijke Hatebase. En Meglio heeft ook maar 350 stemmen.

Adaptation had ook een makkelijke loting.

Reinbo
Maar we zullen zien.

the Godfather - The Good, the Bad & the Ugly

8-8

Reinbo schreef:
The Godfather heeft The Big Lebowski, Requiem for a Dream en American Beuty uitgeschakeld, alle drie een stuk sterkere titels dan die uit de lijst van GBU.

Dat zijn juist titels met veel tegenstemmers, vooral Big Lebowski en American Beauty (vorig jaar hier finalist).

Dolls en Idi I Smotri kennen volgens mij niet één tegenstemmer.

9-8

Zal maar voor The Godfather supporteren zeker

Gast
geplaatst: vandaag om 11:48 uur

geplaatst: vandaag om 11:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.