menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Beste Film (2006)

zoeken in:

Een 4.5 tegen een 5.0 in de finale. Toch niet slecht

5-10 Hup Good, Bad, Ugly!

5-11

6-11

Reinbo
Zavo schreef:
Wat opvalt is dat er alleen maar Amerikaanse films in de kwartfinale staan (The Good, the Bad and the Ugly reken ik ook als Amerikaans)

en American Beauty is Turks.

Het enige Ameikaanse aan GBU zijn de drie acteurs, de producent, de regisseur, de cameraman en de componist zijn Europees en de film is nota bene opgenomen in Spanje..... Niet dat ik hoop dat hij wint, want vind de Shining toch een stuk beter. GBU moet het vooral van zijn eindscene hebben.

Reinbo schreef:

en American Beauty is Turks.

Weer een Turkse film in de toplijsten

American Beauty Turks? Of maak je een grap die ik niet snap?

jordybeukeboom schreef:
American Beauty Turks? Of maak je een grap die ik niet snap?

Ik gok het tweede

Reinbo
Ik haak in op het statement van Zavo dat hij GBU als een Amerikaanse film ziet...

Het speelt in Amerika en de drie hoofdrolspelers zijn Amerikaans, voor mij maakt dat de film meer Amerikaans dan Europees. Maar zelfs al noem je hem half Europees, dat verandert niets aan waar het me om ging, dat er te veel Amerikaanse films in de kwartfinales staan.

Haha, okay Ik wist zelf wel al dat the Good, Bad en Ugly Europese accenten heeft, dat dan weer wel

7-11 The Shining !!

Sander2
8-11 Godfather eruit

Toch altijd verassend wat voor films eruit komen rollen !

8-12 GBU

9-12 The Shining

FisherKing
9-13 GBU

starbright boy (moderator)
10-13

11-13.. moeilijke keus

12-13 shining

14-13 The Shining

15-13 Shining

starbright boy (moderator)
Naomi Watts schreef:
15-13 Shining

Daarmee is The Shining winnaar.

Reinbo
En het wordt in stijl gevierd.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.jk-rowe.ukshells.co.uk/shining/shining%205.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Reinbo
Van de laatste 4 mijn favoriet, maar in de kwartfinales zaten nog een paar films die ik liever had zien winnen maar er toen helaas uitvlogen. (NBNW & Clockwork Orange)

Toch vind ik de Shining een mooie winnaar. Staat immers vaak op het randje van mijn top 10. En als Horrorliefhebber ben ik erg blij dat een film uit dit vaak verguisde genre iedereen het nakijken geeft.

Ik vind The Shining de slechtste winnaar die ik ooit bij een knock out heb gezien. Vanaf de laatste 8 stelde de knock out al niet veel meer voor maar waarom deze als winnaar uit de bus komt kan ik echt niet meer volgen

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.duffzone.co.uk/references/shin/simp005.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Mooie winnaar.

Gelukkig heeft The Shining nog een mooie inhaalslag gedaan.

Mja, erg goede film. 4,5* waard, maar er zijn toch echt veel meer films die ik liever had zien winnen. GBU was een leukere winnaar geweest. Dit is meer net niet. Maar verder vond ik de knock-out wel goed verlopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.