• 16.995 nieuwsartikelen
  • 181.477 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.206 gebruikers
  • 9.449.364 stemmen
Avatar
 

Knock-Out: Beste Film (2006)

zoeken in:
avatar van aegron

aegron

  • 4030 berichten
  • 1284 stemmen

6-1 pianist

Op the Godfather na is al het echt interessante er al weer uit.


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Dolls eruit, daarmee zijn al mijn favorieten nu verdwenen

Rest me alleen nog tegen The Godfather te stemmen zodat die in elk geval niet wint.

7-1


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

8-1


avatar van mister blonde

mister blonde

  • 12737 berichten
  • 5919 stemmen

Ben ik de enige die alle films uit de achtste finale goed vind en het eigenlijk niets uitmaakt wie er wint?


avatar van FisherKing

FisherKing

  • 18696 berichten
  • 0 stemmen

8-2 The Pianist


avatar van ROOSKY

ROOSKY

  • 29923 berichten
  • 8138 stemmen

Alvast een lijstje...

North by Northwest - Psycho

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - The Shining

The Godfather - Requiem For A Dream

Il Buono, il Brutto, il Cattivo - Adaptation.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zoals ik al aangaf, alleen GBU en Psycho scoren niet de volle 5* Persoonlijk zou ik van wat er nog in zit NBNW de mooiste winnaar vinden.


avatar van Jorick

Jorick

  • 8776 berichten
  • 2356 stemmen

8-3


avatar van Skyper

Skyper

  • 646 berichten
  • 0 stemmen

8-4


avatar van Art

Art

  • 13507 berichten
  • 3671 stemmen

9-4 Adaptation.


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ik moet onderhand gaan hopen dat Kubrick wint want buiten Good,Bad&Ugly zit er voor mij echt helemaal niets meer in


avatar van wavanbuuren

wavanbuuren

  • 4228 berichten
  • 1334 stemmen

9-5


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Psycho, Godfather, Ugly (#2).. coole films en top 10 potentieel


avatar van AHWA

AHWA

  • 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 4*

The Shining 4*

The Godfather 5*

Requiem For A Dream 4,5*

Il Buono, il Brutto, il Cattivo 5*

Adaptation 5*

The Pianist 4,5*

Nog genoeg voor mij


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

North by Northwest 5*

Psycho 4*

Dr. Strangelove 5*

The Shining 5*

The Godfather 5*

Requiem For A Dream 5*

Il Buono, il Brutto, il Cattivo 4,5*

Adaptation 5*


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Psycho 5

Dr. Strangelove 4

The Shining 4

The Godfather 5

Requiem For A Dream 1.5

Il Buono, il Brutto, il Cattivo 5


avatar van Zavo

Zavo

  • 6392 berichten
  • 1616 stemmen

10-4


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kwartfinales tot de 12, 2 verschil

North by Northwest - Psycho

Dr. Strangelove - The Shining

The Godfather - Requiem For A Dream

Il Buono, il Brutto, il Cattivo - Adaptation

North by Northwest - Psycho

1-0


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

1-1


avatar van ROOSKY

ROOSKY

  • 29923 berichten
  • 8138 stemmen

1-2


avatar van mister blonde

mister blonde

  • 12737 berichten
  • 5919 stemmen

1-3 Psycho


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

2-3 North


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

3-3


avatar van AHWA

AHWA

  • 16922 berichten
  • 1293 stemmen

4-3


avatar van Zavo

Zavo

  • 6392 berichten
  • 1616 stemmen

4-4


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

4-5 Bates


avatar van Poisonthewell

Poisonthewell

  • 4939 berichten
  • 13484 stemmen

4-6 Psycho


avatar van Zavo

Zavo

  • 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Er zijn zeker 15 betere Hitchcock's dan NBNW (waaronder Psycho).


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Over overdrijven gesproken.


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Onderhond schreef:

Reinbo: jij hebt dan gewoon ook veel te veel 5* films .

Requiem is mijn enig overgebleven film met een voldoende. Of Dolls zou het alsnog moeten halen.

En The Shining dan?

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.