- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Films uit dit decennium
Knock-Out: Films uit dit decennium

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een betere winnaar had ik mijn niet kunnen wensen.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hier nog even een overzicht van alle winnaars uit deze serie:
Jaren '20, '30, '40, '50: Rear Window (Alfred Hitchcock)
Jaren '60: C'era Una Volta il West (Sergio Leone)
Jaren '70: A Clockwork Orange (Stanley Kubrick)
Jaren '80: The Shining (Stanley kubrick)
Jaren '90: Magnolia (Paul Thomas Anderson)
Jaren '00: Mulholland Dr. (David Lynch)
Allemaal zeer voorspelbaar misschien, maar aan de andere kant heb ik geen een van de films onder de 4* gegeven (al heb ik Rear Window nog niet gezien). Mulholland Dr. scoort bij mij het laagst met 4 sterren.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Clockwork Orange was toch wel een beetje onverwacht, The Godfather was daar natuurlijk de gedoodverfde favoriet.

J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Matige winnaar, de andere decennium knock-outs waren veel geslaagder.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Clockwork Orange was toch wel een beetje onverwacht, The Godfather was daar natuurlijk de gedoodverfde favoriet.
Ik vond Rear Window de meest onverwachte, maar ik vond die knock-out sowieso het minst voorspelbaar, omdat in die lijst praktisch alle films uitgesproken klassiekers waren.

Goodfella_90
-
- 10393 berichten
- 2440 stemmen
Stuk voor stuk 4, 4.5 of 5 - sterren films, dus ik kan er achteraf wel mee leven.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Tja leuke finale zo
Dolls had natuurlijk moeten winnen !

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3086 stemmen
Natuurlijk niet! Donnie Darko had moeten winnen.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het valt me trouwens op dat Rear Winodw de enige uit deze serie is die nog nooit een knock-out gewonnen had.

Art
-
- 13507 berichten
- 3501 stemmen
En A Clockwork Orange dan? En Once Upon a Time in the West is de absolute koploper wat betreft de meeste overwinningen!

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zo dat ging snel , leuke winaar ben zeker impressed by David Lynch na Mulholland Drive en ga binnenkort meer werk van hem bekijken.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En A Clockwork Orange dan? En Once Upon a Time in the West is de absolute koploper wat betreft de meeste overwinningen!
Nee The Shining.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En A Clockwork Orange dan?
Sorry, die was ik vergeten omdat die al zo vaak in de (halve) finale heeft gestaan.
En Once Upon a Time in the West is de absolute koploper wat betreft de meeste overwinningen!
Nee The Shining.
Nee hoor, met 5 overwinningen (western, score, scene, land en jaren 60) is OUaTitW de winnaar van de meeste knock-outs. The Shining won twee keer (Horror en jaren 80).

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen

Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Natuurlijk niet! Donnie Darko had moeten winnen.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nee hoor, met 5 overwinningen (western, score, scene, land en jaren 60) is OUaTitW de winnaar van de meeste knock-outs. The Shining won twee keer (Horror en jaren 80).
Dat je dat allemaal bijhoud zeg ! toch gek ik dacht dat The Shining meer had gewonnen.
had OUaTitW ook scene gewonnen btw ? daar was toch geen vaste knock-out voor ? alleen vote for favorit scene game ?

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11535 stemmen
.. even de halve finale bekeken, en inderdaad. Wat een kutdecennium totdusver.