menu

Film / Filmgames / knock-out: Jaren '60

zoeken in:
10-11

11-11 C’era una Volta il West

Art
12-11 Once Upon a Time in the West

Onverwachte finale en dat Psycho het zo goed doet had ik dus echt niet verwacht!

13-11

Reinbo

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.moviesboom.com/images/film/full/966_harmo.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

mooie winnaar, maar blijf benieuwd wat hij tegen 2001 had gedaan, toch mijn favoriet uit de jaren 60.

Art
Dat was mijn favoriet dus ook Maar inderdaad een mooie winnaar al vond ik de finale toch wel onterecht spannend....

Suffe voorspelbare winnaar. Maar dat laatste in eigenlijk in elke knock out .

Tetsuo was geen voorspelbare winnaar

En was wel te verwachten dat één van de cowboytjes ging winnen ja.

Tja, voorspelbaar, maar wel om een reden! Want Once Upon a Time in the West is natuurlijk een meesterwerk. Het is wel alweer de vierde overwinning van deze film in een knock-out. Blijkbaar een film waar bijna heel MovieMeter het eens is dat hij goed is. Omdat hij wel vaker gewonnen heeft gunde ik het Dr. Strangelove meer, maar kwalitatief maakt het me weinig uit.

Ik heb de jaren '70 knock-out al klaar. Meteen beginnen?

Reinbo
BoordAppel schreef:
Suffe voorspelbare winnaar. Maar dat laatste in eigenlijk in elke knock out .

Is inherent aan het systeem, bij democratie komt de gene met de grootste aanhang bovendrijven.

Art
The One Ring schreef:
Ik heb de jaren '70 knock-out al klaar. Meteen beginnen?

Eerst wil ik die lijst eens zien Misschien ontbreken er belangrijke films of zoiets..... Zoals bijvoorbeeld de films van Paul Verhoeven

Hij staat al in het discussietopic, Art.

Een 4.5 in de finale en een 5* als winnaar Geweldig

Inderdaad de pertecte winnaar

Aardige winnaar, maar imo niet half zo goed als The Good, The Bad and the Ugly, die deze knock out eigenlijk had moeten winnen.

Vreemd dat 2001 eruit gaat tegen The Great Escape

Goodfella_90 schreef:
Inderdaad de pertecte winnaar

Hij staat in elk geval het hoogst genoteerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:10 uur

geplaatst: vandaag om 08:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.