- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - FANTASY
Knock Out - FANTASY
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3200 stemmen
Leuk trouwens dat de fanatieke LotR haters het eens een keer niet gelukt is deze film eruit te stemmen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die remark komt ook elke gelegenheid voorbij. Waar lovers zijn, zijn ook haters. Live with it, deal with it.
SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2881 stemmen
Leuk trouwens dat de fanatieke LotR haters het eens een keer niet gelukt is deze film eruit te stemmen.
Ik heb de finale daarom ook op 14 gezet, om die groep aanstellers wat meer uit te schakelen. En het is gelukt
Uitmuntende winnaar !!! Doet me deugd dat mijn knock out zo een waardige en geweldige winnaar heeft !!! Goed werk iedereen!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3200 stemmen
Natuurlijk. Maar bij LotR zijn ze opvallend fanatiek en talrijk.
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2725 stemmen
nu dan de soundtrack knock out??
Goodfella_90
-
- 10404 berichten
- 2552 stemmen
nu dan de soundtrack knock out??
Vind ik wel een leuk idee. Wie wil dit doen dan?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja lijkt me ook wel een leuke , alhoewel ik erg weinig soundtracks onthoudt
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat probleem heb ik ook een beetje. Als Neo er trek in heeft om een lijstje te regelen vind ik het echter wel leuk.
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Staat maar in verhouding tot het aantal fanboys. Ook erg fanatiek en talrijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3200 stemmen
Nee dat viel me nu juist op. Alle LotR films vlogen in andere knock outs eruit, en vaak ook nog tegen film waarvan ik dacht: huh?
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Geluk met de MMbezetting. Vooral in de eerste rondes zeer belangrijk. Same old same old.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Eerlijk is eerlijk. Na vier jaar wachten is deze knock-out voor mij toch het allerlaatste zetje geweest om de eerste LotR-film te kijken. En dat viel inderdaad niet tegen...
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4517 stemmen
Oververdiende winnaar! En het is bovendien het beste gedeelte (voor mij althans) van de trilogie dat gewonnen heeft. Mooi, mooi,...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
NEEE!! niet lotr
Hahaaa,,,terechte winnaar. .
Geen film kan tippen aan Lotr in dit genre