• 154.225 films
  • 9.115 series
  • 27.211 seizoenen
  • 602.590 acteurs
  • 339.175 gebruikers
  • 8.709.879 stemmen

Knock Out - Scenes!

zoeken in:

jordybeukeboom

• 6785 berichten
  • 2413 stemmen

12-12

Jorick

• 8775 berichten
  • 2190 stemmen

De finale gaat een stuk trager dan de vorige rondes!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

13 - 12

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

14-12

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

15-12!

Twee finalisten die ik eerlijk gezegd niet had verwacht (Ik had mijn geld op de helikoter aanval uit Apocalypse Now gezet tegen True Romance, het Russische roulette (op het eind) uit the Deer Hunter of' Here is Johnny".

Zeker de finaleplaats van OUATITW verbaast me aangezien ik persoonlijk andere scenes uit die film nog beter vind. Wat niet wegneemt dat de 19 minuten durende scene zonder dialoog en filmmuziek wel een stukje cinema van de bovenste plank is. Dus al met al een prachtige winnaar.

(afbeelding)

Andere opvallende zaken was de al eerder genoemde uitschakeling in de 1e ronde van het Presidentiele telefoongesprek uit Dr. strangelove (tegen een scene uit Indiana Jones 3! NB). Was dat niet gebeurd dan had hij het een aantal scenes bij de laatste 16 nog knap lastig kunnen maken. Ook het eerste interview met hannibal Lector was een paar rondes eerder gesneuveld dan verwacht en het feit dat de in mijn ogen verkeerde scene uit The Deer Hunter het tot de laatste 4 schopte.

Samenvattend hoop ik dat deze scene knock out iedereen geinspireerd heeft om oude scenes nog eens terug te zien en geprikkeld heeft om de films die hij nog niet kent eens een kans te geven. Dat ga ik zelf binnenkort met Totoro doen, een van de weinige films van de laatste 128 die ik nog niet ken.

Onderhond

• 86879 berichten
  • 11411 stemmen

Ik heb me in ieder geval lang kunnen vermaken met Totoro. De scalpen van Alien, Se7en en Fight Club op z'n geweten. Jammer van de winnaar, maar verder een geslaagde knock-out voor mij

(afbeelding)

Art

• 13507 berichten
  • 3490 stemmen

Ik kon maar niet kiezen in deze finale. Een mooie winnaar dat wel. En dit was ook voor mij een zeer geslaagde knock-out!

Badalamenti

• 23090 berichten
  • 3369 stemmen

Heel mooie winnaar van een zeer geslaagde knock-out

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1690 stemmen

Leuke knock out En weer veel aanraders ontdekt

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Redelijk terechte winnaar.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zonde van deze matige winnaar.

Maar ach die spelletjes doen er toch niet echt toe , maar goed het was erg vermakelijk

Jorick

• 8775 berichten
  • 2190 stemmen

Een spannende finale en een erg leuke knock-out. Toch vond ik dat er heel wat goede scenes te vroeg zijn uitgeschakeld en dat er enkele scenes doorgegaan zijn waarbij ik mijn vraagtekens had. Maar al met al weinig te klagen.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Zonde van deze matige winnaar.

Ga je mond spoelen!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Schitterende winnaar (al is er een scène in Once Upon a Time in the West die nog beter is, maar ik heb niks te klagen). Deze scène is onvergetelijk. Sommige scènes gingen naar mijn mening te vroeg eruit (Dr. Strangelove telefoon inderdaad) en sommige zijn er weer te lang in geweest (dat oor uit Reservoir Dogs ) Maar al met al een geslaagde knock-out. Reinbo

SuperSideSwipe

• 4460 berichten
  • 2826 stemmen

Redelijke winnaar, maar een veel en veel betere verliezend finalist.

Was weer eens absent om de beslissende dag

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.