- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Optie 1. Teminste kans dat Le conseguenze dell'amore mee mag doen. 
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Optie 1 voor mij. Optie 2 zeker niet, want dat word de lijst wellicht aangevuld met een aantal recente kaskrakers.
Leuk idee trouwens!
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Optie 2: Inception, Toy Story 3, City Lights, WALL·E, To Kill a Mockingbird, Modern Times
Optie 3: Avatar, Inception, Temple Grandin, Inglourious Basterds, Toy Story 3, Mary and Max
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Volgens mij is er het minste animo voor optie 3 (alleen moviemafketel tot nu toe). Dus 1 vs 2:
MM "Top256" - IMDB hoogst genoteerde titels
1-0 (tot de 8 lijkt me wel prima)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
2-0
edit: Nadat ik de titels uit optie 2 (IMDB) gezien heb, ga ik toch maar voor MM top256.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Zal veel kunnen stemmen, vrees alleen dat het hele deelnemersveld één groot snorefest wordt.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
Zal veel kunnen stemmen, vrees alleen dat het hele deelnemersveld één groot snorefest wordt.
Een snorefeest? Wat is dat dan? Belgisch zeker. 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Ook niet mijn favoriete lijst, maar wel leuk om een keer te doen dit.
Optie 1: La Grande Vadrouille, Hana-Bi, Metropolis, La Passion de Jeanne d'Arc, Rio Bravo, The Wild Bunch
Vind ik persoonlijk ook niet meteen een kwaliteitsinjectie (behalve Hana-Bi dan) 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Mag ik trouwens wel op optie 3 stemmen. Mary & Max is zowat het beste wat er in die hele lijst (niet) instaat.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Bij deze verwijder ik mijn stem. 
4-0
(ga ik ook voor optie 3)
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Was al bang dat dit ging gebeuren als ik te veel lijstjes ging posten. Maar optie 3 is afgevallen, dus helaas.
En Hana-Bi vinden jullie ook wel leuk.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
ik wist het!
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Mjah ach, dan is optie 1 alsnog beter dan het alternatief dus ik zal Hana-Bi maar voor lief nemen. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Lijkt me wel duidelijk. Dit gaat dus over de beste film van de top 250, toch?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Oké, het is inderdaad wel duidelijk. Wil ook niet de nacht eroverheen laten gaan, maar gewoon de lijst zoals ie op dit moment is + de eerder aangegeven films. Dan maak ik denk ik meteen de loting nog even voordat ik ga pitten.
Edit: The Wild Bunch is de nummer 250 van de top250, bij het zoeken de grens verkeerd gelegd. Daardoor komt The Bourne Identity er nog bij.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Bedankt TOR, maar hij is al een goede 22 uur onderweg 
Film >> Filmgames >> Knock-out Top250 (Stemverplichting -2011)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, dat zag ik één minuut na het plaatsen van mijn reactie. Een oncontroleerbaar gevoel van trots zorgde ervoor dat ik mijn stem hier niet verwijderde 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Wordt gewoon meer gestemd in de KO met stemverplichting dan in de KO zonder stemverplichting, wie had dat ooit durven dromen ten tijde van de allereerste KO met stemverplichting. Ben alleen zelf niet zo blij met die ontwikkeling.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Wordt gewoon meer gestemd in de KO met stemverplichting dan in de KO zonder stemverplichting, wie had dat ooit durven dromen ten tijde van de allereerste KO met stemverplichting. Ben alleen zelf niet zo blij met die ontwikkeling.
Ik vind het wel leuk om te zien zo. De ene keer loopt de ene voor, de andere keer de andere. Volgens mij zit er ook niet zo heel veel verschil in de films die er doorgaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Even aankondigen misschien?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 berichten
- 5452 stemmen
Er zijn toch enkele verschillen denk ik. Wel benieuwd wat de verschillen zullen zijn enkele rondes verder.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Even aankondigen misschien?
Inderdaad? Ik zie het nu pas (kijk altijd in mijn updates, zelden forum).