- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
discussie is gedaan sander. heb de loting gedaan compleet random.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Misschien een idee om binnenkort een serie knock-out te gaan doen ? Sopranos , Greys , Friends , Scrubs , Lost , 24 , Prison Break etc ?
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Is een idee. Ben zelf totaal geen serie kijker. Van het rijtje alleen friends, prison break en 24 gezien. Maar wie weet anderen weer wel 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Is de lijst al klaar? Anders heb ik nog wat toevoegingen:
-My Summer of Love (Groot-Britannie) (Pawel Pawlikowski)
-L'ultimo Bacio (Italie) (Gabriele Muccino)
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Jup. Discussie heeft 5 dagen open gestaan. leuke titels dat wel maar nr. 2 had sowieso een beetje weinig stemmen.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ok, geen probleem. Ik ben benieuwd naar de KO.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Beginnen we meteen na afloop van de debuutfilm K.O.?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die serie knock-out was een tijdje terug toch ook afgekeurd omdat het niks met films te maken had? We hebben er eens een gehouden, maar een tweede keer werd afgewezen meen ik. Hoe dan ook, van mij hoeft het niet.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Die series hoeven voor mij ook niet. Films zijn veel beter.
Hier zijn nog enkele onderwerpen voor een KO:
- boekverfilmingen
- monologen
- debuut voor acteurs/actrices
- Belgische films
- veldslagen (LOTR, Braveheart, 300, Gladiator, ...)
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
1ste en 5de lijken me leuk. de rest minder.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik vroeg me af of het eventueel gepast zou zijn een KO "meest sensuele film" te organiseren, waarbij films die een zekere erotische / sensuele lading hebben, tegen elkaar uitgespeeld worden, als daar zijn : Mulholland Drive, Swimming Pool, Secretary, Lucia, Snake of June, Bitter Moon, Eyes Wide Shut en vele anderen. Enfin, het is maar een idee.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Geen veldslagen 
Ik sluit me hier nog even keihard bij aan.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
Dan kan misschien Orson Welles' Citizen Kane eindelijk wel eens met de prijs gaan lopen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Geen veldslagen 
Was ook maar een idee natuurlijk. Staat niet voor niets achteraan het lijstje... Maar het heeft toch al meer met film te maken dan de series.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dan kan misschien Orson Welles' Citizen Kane eindelijk wel eens met de prijs gaan lopen.
Lijkt me zelf vrij logisch. Ik kan verder geen andere acteur bedenken die meteen met zijn eerste film indruk maakte.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Eh ? Als film misschien, maar Welles zelf acteert als met een bezem op z'n hoofd.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Noem eens een acteur die dan wel meteen in zijn debuutfilm diepe indruk maakte...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Edward Norton in Primal Fear
Rutger Hauer in Turks Fruit
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Is er nog belangstelling voor een hardcore seventies KO. A la cheesy 80's KO van een tijd terug?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Geen sex!! Maar typisch hard stuff zoals death wish, wanderers, bullit, towering inferno, Ilsa camp ongein, blaxploitation, marathon man, warriors etc etc.. het hardere spul van toen
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Ik weet niet of het al is geweest, zo niet dan is het misschien een idee: soundtracks?
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Soundtracks lijken me niet zo interessant. Het idee van mikey lijkt me op zich wel grappig, maar ik heb er helaas erg weinig van gezien. Aan de andere kant zou ik uit die KO dan wel wat tips kunnen halen. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zag dat het al weer een jaar geleden is dat we begonnen met de knock-out: beste films. Aangezien er ooit besloten is om die jaarlijks te doen, leek het mij wel een leuk idee om er weer aan te beginnen, met daarna die van regisseurs en acteurs, natuurlijk. Persoonlijk komt het nu ook goed uit aangezien ik mei-vakantie heb, maar voor mensen die niet meer op school zitten of die in België wonen maakt dat waarschijnlijk weinig uit.
Er loopt nu wel een andere knock-out, maar die loopt vrij langzaam en twee knock-outs tegelijk was vroeger gewoon. Als veel mensen het leuk vinden om weer overnieuw te doen, wil ik vanavond wel een lijst regelen.
Het lijkt me dan wel dat we de lijst op dezelfde manier samenstellen als voorgaande jaren. We pakken de top 250 + de 6 hoogst gewaardeerde films van IMDB die niet in de top 250 staan, ouder dan 2 jaar zijn en meer dan 100 stemmen hebben.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Iemand die eerst Dolls er nog wil inwippen ? 
Sinds vorig jaar wel een hoop leuke films die uit de boot vallen. Jammer ook van Innocence, Sonatine, Man Bites Dog en enkele andere mooie films die het net niet halen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Iemand die eerst Dolls er nog wil inwippen ? 
Sinds vorig jaar wel een hoop leuke films die uit de boot vallen. Jammer ook van Innocence, Sonatine, Man Bites Dog en enkele andere mooie films die het net niet halen.
Zo heb ik er ook een paar. Iedereen waarschijnlijk. Erg jammer, maar niets aan te doen. Opvallend dat Adaptation dit jaar niet meer meedoet, na twee jaar bij de beste 16 gezeten te hebben.
Ik hoor in ieder geval niemand protesteren tegen een nieuwe poging van de beste film knock-out, dus ik begin maar met maken.