- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De 6 films die dankzij IMDB toegevoegd worden zijn:
To Kill a Mockingbird
The Bridge on the River Kwai
Singin' in the Rain
The Manchurian Candidate
Amadeus
Terminator 2: Judgment Day
Hebben allemaal eens in MovieMeter's top 250 gestaan, dus dat zit wel goed.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik krijg het vanavond niet meer af, maar dat lijkt me geen probleem. Nog een half uur werk morgen en dan is ie klaar. Verwacht hem tegen de middag online.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Misschien een grotere lijst lijkt me beter? Dan kunnen ook recentere films erbij, tip lijst materiaal en evt. aanraders. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Lijkt me wat overbodig. Dit aantal werkte de laatste 2 jaar ook perfect.
Hoe dan ook, de lijst is klaar. Over een paar minuutjes komt ie online.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Remakes :
Ben Hur
Cape Fear
The Departed
The Ladykillers
Ocean's 11
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Kunnen we niet beter een al eerder gehouden KO eens oppoetsen. 1tje die al lang geleden geweest is. Kijken of er verschuivingen komen?
Remakes mag ook van mij, maar het is wel jammer dat Remakes vaak slechtere films zijn.
Paar voorbeelden:
- Magnificent Seven
- Vanilla Sky
- The Departed
- The Ring
- The Grudge
- The Mancurian Candidate
- Robin Hood, prince of Thieves
Ander idee misschien: De Slechtste film allertijden KO, stemmen op de film die jij het slechtste vind. Kan hilarische discussies opleveren IMHO.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
KO Slechtste film lijkt mij wel leuk.
Een remake knock - out kan ook. Alleen heb je dan vaak met veel slechte films te maken.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Beste Poster KO lijkt me interessant om te herhalen 
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
U leest mijn gedachten, Badalamenti. 
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Slechtste film lijkt me minder. Is meer negatief stemmen en daarbij zijn slechte films vaak niet veel gezien, kijk maar in de flop lijst.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wel leuk is het om de knock-out te herhalen met slechtste films uit de top 250. Dat was een leuke knock-out. En we zouden in principe dezelfde lijst kunnen gebruiken als die van Beste film.
We kunnen ook traditiegetrouw na Beste Film ook weer beste acteur en regisseur doen.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Dan kan Tarkovsky eens winnen 
Die heeft net al gewonnen, nu is de eer aan Oshii. 
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Staat in de Wiki van niet:
Martin Scorsese - Stanley Kubrick David Lynch - Stanley Kubrick Queto Yurlunyur
Regisseur 2006 256 9d 13h 7m 3065 Stanley Kubrick - Alfred hitchcock
Joel Coen - Andrei Tarkovsky Stanley Kubrick - Andrei Tarkovsky Freud
2 keer Kubrick.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Kiriyama bedoelde dat een film van Tarkovsky de europese Cinema KO heeft gewonnen. Stalker.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Beste Poster KO lijkt me interessant om te herhalen 

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4721 stemmen
Doe de Poster-KO maar weer eens. Dan hebben we al geen know-nots... 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
De beste poster KO lijkt me wel leuk. Vorige keer deden er een hoop mooie posters niet mee. En het probleem van de know-nots is ook meteen opgelost. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben alleen bang dat bij de regisseurs knock-out er extra veel tegen Kubrick gestemd gaat worden. Dat zie je wel vaker dat op de winnaar van het vorige jaar tegengestemd gaat worden. Vind ik altijd erg flauw. Kubrick kwam er vorig jaar net mee weg. Dit brengt me op het idee dat ik vorig jaar ook al bij een andere knock-out naar voren bracht: waarom laten we eerdere winnaars niet uit de lijst? Dan krijg je sowieso elk jaar een andere winnaar en er gaat niet gemeen tegengestemd worden.
Overigens mag Tarkovsky het niet winnen. Wat is dat toch, die Tarkovsky-hype de laatste tijd? 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ik ben alleen bang dat bij de regisseurs knock-out er extra veel tegen Kubrick gestemd gaat worden. Dat zie je wel vaker dat op de winnaar van het vorige jaar tegengestemd gaat worden. Vind ik altijd erg flauw. Kubrick kwam er vorig jaar net mee weg. Dit brengt me op het idee dat ik vorig jaar ook al bij een andere knock-out naar voren bracht: waarom laten we eerdere winnaars niet uit de lijst? Dan krijg je sowieso elk jaar een andere winnaar en er gaat niet gemeen tegengestemd worden.
Overigens mag Tarkovsky het niet winnen. Wat is dat toch, die Tarkovsky-hype de laatste tijd? 
En dan na 64 jaar een KO winnaars regisseurs KO's houden? 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik vind posters ook leuk; zeker als mensen zich echt op de poster richten en niet zozeer op de film daar achter. Er zijn een hoop mooie posters, die wat mij betreft veel aandacht verdienen.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Misschien weer eens de slechtste film KO? En dan niet de top 100 van deze site maar zelf toegevoegde titels.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Veel interesse voor de Poster KO.............
Laten we daar mee beginnen !
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En dan na 64 jaar een KO winnaars regisseurs KO's houden? 
Jij plant ook ver vooruit
We kunnen dan op zijn minst de komende 10 jaar weer vooruit. Daarbij komen er ook goede nieuwe regisseurs bij... dat hoop ik tenminste