• 13.119 nieuwsartikelen
  • 169.863 films
  • 11.156 series
  • 31.916 seizoenen
  • 630.883 acteurs
  • 196.419 gebruikers
  • 9.183.490 stemmen

Knock-out favoriete actrices

zoeken in:

donnie darko

• 6138 berichten
  • 2730 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Goed wel maar als je al beste vriendinnen bent sinds je veertiende kijk je toch anders naar haar. Goed vinden ze elkaar wel.

ja, daar heb je wel een punt, ben eigenlijk zelf heel tevreden over de kwartfinales, en ook over de finale, alleen had ik nicole liever zien winnen, maar toch: jodie is ook een waardige winnares.

Voor de rest ben ik ook blij dat kate winslet en julianne moore het ook ver hebben geschopt.

En natuurlijk Naomi Watts ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

Ben ik de enige die sch**tziek begint te worden van Kidman, het is een aardige actrice. Maar tegenwoordig kun je geen programma meer zien of krant openslaan zonder dat mensen zeggen van hoe geweldig die kidman wel niet is,... Wat ziet die kidman er altijd geweldig uit, wat heeft ze toch altijd geweldige kleren aan, wat heeft ze een perfecte houden voor de cameras, wat is het toch een perfectie... Ik weet niet wat iedereen met dat mens heeft maar ik kan het toch niet delen.

Sorry hoor, moest ik even kwijt (opgekropte frustraties) haha

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik betrapte mij ook op die frustraties nadat ze Naomi er met 10-4 uitknikkerde.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

donnie darko schreef:

(quote)

vindt ze Nicole dan geen goede actrice. Want dat is toch haar hartsvriendin?

Idd daarom dacht ik ok wel dat het haar voorbeeld zou wezen, maar was toch die andere!

moviefreak#1

• 14345 berichten
  • 23555 stemmen

Zeer voorspelbaar allemaal. Je weet van te voren dat middelmatige actrices als Kidman, Diaz, Watts en Pfeiffer ver kunnen komen en dat de echte grote der groten er al in de eerste rondes uitvliegen omdat de meeste users niet verder kijken dan hun lid lang is.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Niet mee eens. Er staat favoriete actrice, dat is wat anders dan beste actrice!

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

Inderdaad, de acteurs actrices die ik het beste vind, zijn lang niet altijd mijn favorieten.

moviefreak#1

• 14345 berichten
  • 23555 stemmen

Rujar schreef:

Niet mee eens. Er staat favoriete actrice, dat is wat anders dan beste actrice!

Evenwel, als er had gestaan "Beste Actrice" had dat niets veranderd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De 1 vind Ingrid Bergman goed, de ander Naomi Watts. Ieder zijn mening, alsof iedereen die betere actrices(volgens jou) beter moeten vinden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.