- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
2-4
Bottleneck heeft trouwens gelijk, op deze manier haal je ader volledig open en bloed je veel sneller leeg.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
De kans dat het mislukt is aanzienlijk groter. Anyway, zullen we stoppen met het geven van zelfmoordtips aan verdwaalde moviemetergebruikers? 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2327 stemmen
4-5
Eens met Bottleneck en Nomak.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
1-2 kan er echt totaal niet om lachen.
Leland Palmer
-
- 23787 berichten
- 4907 stemmen
''... and pull the fucking trigger, till it goes click''. Geniaal.
2-2
Ceeda7
-
- 3544 berichten
- 1381 stemmen
1-2 kan er echt totaal niet om lachen.
Hoe kan je hier niet om lachen 
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
vs.
Het meer dan vijf minuten durende steadicamshot uit Elephant. Begint in het eerste filmpje na precies acht minuten en 32 seconden en gaat in het tweede filmpje nog een minuut of vier door:
2-3
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoe kan je hier niet om lachen
Tsja als zo'n zinnetje als ''...and pull the fucking trigger, till it goes click'' als geniaal gezien moet worden, dan houdt het voor mij op, want daar krijg ik echt een vragende blik van die niet meer weg trekt, wat is daar zo goed aan? De manier waarop ie het brengt helpt ook niet.
Vond 't een vermakelijke komedie maar heb (op de scene waar ze 't as uitstrooien na) maar weinig écht kunnen lachen.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
3-3

Het is niet alleen het zinnetje zelf, ook de manier waarop.
Leland Palmer
-
- 23787 berichten
- 4907 stemmen
Tsja als zo'n zinnetje als ''...and pull the fucking trigger, till it goes click'' als geniaal gezien moet worden, dan houdt het voor mij op, want daar krijg ik echt een vragende blik van die niet meer weg trekt, wat is daar zo goed aan? De manier waarop ie het brengt helpt ook niet.
De Coen-humor is niet voor iedereen weggelegd, blijkt maar weer...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Trouwens wel erg vervelend hoe fans van Big Lebowski zich altijd in hun humor verheven voelen boven de rest, bij de film zelf en ook hier valt het blijkbaar niet te begrijpen dat andere het niet als dusdanig grappig ervaren
.
Leland Palmer
-
- 23787 berichten
- 4907 stemmen
Trouwens wel erg vervelend hoe fans van Big Lebowski zich altijd in hun humor verheven voelen boven de rest
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2862 stemmen
4-4 The Big Lebowski pas nog gezien, dit blijft een prachtscene! 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8268 stemmen
5-4 eens met maxcom! En in Elephant zit helemaal niets goeds trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niets goeds? Het is alsof er een 'god' met een camera rond loopt, waanzinnig geschoten. Hier dan ook maar..ieder z'n ding
.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8268 stemmen
Niets goeds? Het is alsof er een 'god' met een camera rond loopt, waanzinnig geschoten. Hier dan ook maar..ieder z'n ding
.
Nu ja er zit toch ook nog wel iets goeds in, anders had ik geen 1,0* voor de film gegeven. 
Als God een camera zou hebben zou hij er wel wat beters mee kunnen doen. En als ik aan mooie camerashots denk, denk ik eerst aan andere films. Maar goed smaken verschillen en ik snap dat anderen hier wel mee weglopen.