menu

Film / Filmgames / Knock-out: tekenfilmpersonages

zoeken in:
Ik kan dit nou niet bepaald de meest interessante finale ooit noemen. The Simpsons is zeker grappig, maar dit is dan weer iets te veel eer voor die serie.

AHWA
Dit wordt de snelste finale ooit, zo.

The One Ring schreef:
Ik kan dit nou niet bepaald de meest interessante finale ooit noemen. The Simpsons is zeker grappig, maar dit is dan weer iets te veel eer voor die serie.

Tja, dat valt te verwachten bij mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Maar ja, wat een boer niet kent...

Reinbo
1-8

starbright boy (moderator)
1-9

Om dit maar snel voorbij te laten zijn.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Tja, dat valt te verwachten bij mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Maar ja, wat een boer niet kent...

Als je het verlies van de animepersonages noemt moet je niet de users de schuld geven, maar de mensen die er niet voor gezorgt hebben dat die films fatsoenlijk verkrijgbaar zijn in de Benelux Je kunt moeilijk van iemand verlangen dat hij op een personage gaat stemmen die hij/zij niet kent.

Don Gertus
1-11

1-12 Homer all the way baby!

Als je een van de twee personages niet kent kun je ze inderdaad niet vergelijken en moet je dat ook niet willen doen, natuurlijk. En er zijn genoeg manieren om animes te kunnen zien, en bovendien zijn de meeste gewoon te koop in Nederland.

starbright boy (moderator)
Dat doe ik rustig. Even een stukje lezen, plaatje kijken en bedenken of dat personage me boeiender lijkt dan de tegenstander.

En de winnaar:

(afbeelding)

1-13. En ik dacht dat de tijd waar de consument braaf zit te wachten op wat men hem aanbiedt toch voorbij was.

Haha toepasselijke foto.

Toch erg leuk deze knock outs, hopelijk weet nog iemand iets leuks te verzinnen.

starbright boy schreef:
Dat doe ik rustig. Even een stukje lezen, plaatje kijken en bedenken of dat personage me boeiender lijkt dan de tegenstander.

Precies, je kunt je inderdaad ook een beetje verdiepen als je dan toch wilt stemmen, en niet bij voorbaat zeggen dat je hem/haar toch niet leuk zult vinden.

kos
SelmaDuim schreef:
Als je een van de twee personages niet kent kun je ze inderdaad niet vergelijken en moet je dat ook niet willen doen, natuurlijk.
Want jij had in de favoriete film toernooitjes natuurlijk ook altijd beide films gezien .

Reinbo
SuperSideSwipe schreef:
Toch erg leuk deze knock outs, hopelijk weet nog iemand iets leuks te verzinnen.

Nou de Oscar vs Gouden Palm Knock out moet nog effe worden afgemaakt. gaat bijna aan de tweede ronde beginnen, dus dan zijn de titels weer wat bekender voor iedereen...

kos schreef:
(quote)
Want jij had in de favoriete film toernooitjes natuurlijk ook altijd beide films gezien .

Ik heb nooit gestemd als ik niet van een film gehoord had en er zeker geen uitspraken over gedaan. Ik wist altijd welke films ik voor me had en als ik er maar slechts één gezien had was dat een 4,5 of 5 ** film, en dus moeilijk overtrefbaar. Maar ik zou nooit een vergelijking trekken over wat wel en geen kunst is als ik niet weet waar ik het over heb, zoals een paar paginas geleden wel is gedaan. Als iemand zegt "dit is kunst, dus daar stem ik op", en geen idee heeft over wat de andere optie inhoud, dan mag ik dat een domme uitspraak vinden.

Dat heb ik nooit ergens gelezen, "dit is kunst, dus daar stem ik op".

BoordAppel schreef:
Dat heb ik nooit ergens gelezen, "dit is kunst, dus daar stem ik op".

BoordAppel schreef:
6-4

Ren & Stimpy is zoveel meer dan platte humor, het is pure kunst.

Dit zei je toch echt zelf over Stimpy in vergelijking met Het meisje met het ei hoor (pag.75). Maar nu blijkt wel weer hoe willekeurig er gestemd wordt en wordt mijn punt alleen maar extra onderstreept.
Bedankt.

Je begrijpt me verkeerd. Ik heb nooit gezegd dat ik op Stimpy stem omdat het kunst is. Ik stem op Stimpy omdat ik het een briljant personage vind. Het meisje met het ei zal vast wel kunst zijn en ik denk dat ik die film ook mooi ga vinden. Lijkt me echter heel onwaarschijnlijk dat ik het personage zelf leuker/beter/memorabeler dan Stimpy vind.

ik vind dat het wel heel snel gedaan was, deze knock out, heb weinig kunnen meespelen, maar natuurlijk wel de verdiende winnaar. HOMER RULES!!!

bart hoefde voor mij btw eigenlijk wel niet in de finale, vindt hem veel minder goed als bv. comic book guy van the simpsons, maar oke.

Reinbo
Ik had toch liever een andere winnaar gezien bijvoorbeeld:

(afbeelding)

kunnen we dan nu niet beginnen aan een soundtrack knock out?

De titelsongs lijkt mij wel te doen maar gehele soundtracks is moeilijk te beoordelen. Maar maak er dan wel Soundtrack en Score van.

Gewoon een topic weer aanmaken en laat de 'gebruikers' de deelnemers samenstellen.

Ah Prachtig !

Homer Simpson is na Soutpark toch wel mijn favo personage .. Of mischien eigenlijk nog wel voor Southpark.

Klasse

Respect !

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.