- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Knappe actrices (?)
Knock-Out: Knappe actrices (?)
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Esumi ligt er juist uit omdat mensen haar niet kennen en het blijkbaar erg done is om op BB te stemmen omdat ze mooi gevonden hoort te worden "want het is BB dus ze is mooi".
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
4-4 carice natuurlijk.
Over BB nog 1 ding TIETEN en die ander had geen dus dan is mijn keus snel gemaakt. 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
4-4 carice natuurlijk.
Over BB nog 1 ding TIETEN en die ander had geen dus dan is mijn keus snel gemaakt. 

Gorro
-
- 701 berichten
- 11656 stemmen
Esumi ligt er juist uit omdat mensen haar niet kennen en het blijkbaar erg done is om op BB te stemmen omdat ze mooi gevonden hoort te worden "want het is BB dus ze is mooi".
Er is al even vaak het tegendeel bewezen. Werd Grace Kelly niet met 5-0 eruit geflikkert?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Er is al even vaak het tegendeel bewezen. Werd Grace Kelly niet met 5-0 eruit geflikkert?
Volgens mij heb je niet heel mijn post gelezen en ook niet waar het een reactie op was.
Dit is namelijk slechts een stukje uit een post die ik plaatste als reactie op de opmerking dat ik waarschijnlijk niet wist wie Brigitte Bardot was omdat ik haar niet mooi vind.
Gorro
-
- 701 berichten
- 11656 stemmen
Volgens mij heb je niet heel mijn post gelezen en ook niet waar het een reactie op was. 
Jawel hoor. Ik snapte hem pas na 10 keer lezen. De opmaak was me niet helemaal duidelijk, het is ook laat. Vergeef me
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.