- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Knappe actrices (?)
Knock-Out: Knappe actrices (?)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En dan ga ik maar weer de zeurzak uithangen OH. Maar waarom altijd die overdreven, haast bespottelijke wedstrijddrang van jou bij elke film en zelfs elk onnozel forumtopic? Gaat toch gewoon nergens meer over. Ik irriteer me er iig dood aan.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Je hapt zelf ook erg graag zo te zien. Onderhond is er niet eens mee begonnen. Jou opmerking was veel eeder, dus een beetje een hypocriete opmerking als je het mij vraagt. Zeg het dan tegen mij, Kos of een van de andere zeurders, dan zat er tenminste nog een kern van waarheid in. 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Bemoei je er dan niet mee. Jij bent trouwens doorgaans degene die hautain gaat reageren wanneer jouw favoriete films afgekraakt worden.
Enige bespottelijke is de mensen die zich irriteren op forums.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft dat nu met happen te maken? En kan OH het niet alleen af? We zijn hier toch gewoon bezig met een onschuldige vleeskeuring? Moeten we dan alles zwart/wit gaan meten in godinnen en aftandse hoeren? Ik kom hier bijna nimmer een lelijke vrouw tegen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En kan OH het niet alleen af?
Ik ben degene die deze discussie is begonnen samen met enkele anderen, niet Onderhond, dus deze opmerking slaat nergens op, en kan net zo goed tegen jou gezegd worden, want jij valt ook anderen bij. Wel eerlijk blijven nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik kom hier bijna nimmer een lelijke vrouw tegen.
.Zullen we nu het over en weer gesmijt met verwijten e.d. maar effe stoppen?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Het is dat de goede orde bewaard moet blijven natuurlijk, maar als het aan mij ligt....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
1-3 Een van de mooiste vrouwen in dit spel, als ze niet de allermooiste is.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
1-6
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de vrouwen beoordeeld worden aan de hand van hoe ze eruit zagen toen ze nog jong waren. In het orginele knappe actrice topic werden ook geen foto's van bejaarden geplaatst (misschien een enkele uitzondering daargelaten).
En Bardot is terecht door! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Esumi ligt er uit tegen Brigitte Bardot? 
Echt onbegrijpelijk zeg! Ik kijk ook even een uurtje niet. 
Zeker nooit van BB gehoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Juist wel, en daarom weet ik hoe ze er uit ziet. Esumi ligt er juist uit omdat mensen haar niet kennen en het blijkbaar erg done is om op BB te stemmen omdat ze mooi gevonden hoort te worden 'want het is BB dus ze is mooi'. Deze discussie is al vaker gevoerd. Domme opmerking zeg, Reinbo. Ik blijf het een lelijke vrouw vinden, of ze nu 20 is of 70. Bovendiendien is Esumi 40 en daar wordt ook nu op gestemd, misschien was ze ook nòg mooier op haar 20e. Dus Leno, jouw statement slaat ook nergens op, dan moet je ook consequent zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1-1 ach wat andere er van vinden maakt mij niet uit, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben een avondje met de 18- jarige BB te moeten doorbrengen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.