• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.238 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.954 acteurs
  • 195.107 gebruikers
  • 9.111.893 stemmen

Knock Out: Science Fiction

zoeken in:

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

pjotr schreef:

Zullen we overnieuw beginnen?

Ook mee eens. Zullen we dit keer alleen maar SF-films kiezen voor de SF-knock out?

Onderhond

• 87343 berichten
  • 12249 stemmen

GitS lag er in de eerste ronde uit tegen ... Stalker

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7380 stemmen

Science Fiction heeft een hele brede definitie natuurlijk. 1 daarvan is toekomstfantasie, een mogelijk scenario van hoe de toekomst in elkaar zou steken. Daar valt Twelve Monkeys ook onder.

Maar goed, die genres blijven natuurlijk altijd onderwerp van vele discussies. Daarom heb ik 6 verschillende toplijsten gebruikt om de films te selecteren. In bijna allemaal kwam Twelve Monkeys voor trouwens. Ik had het idee dat het uiteindelijk wel een goede lijst was.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

ROOSKY, welke andere toplijsten heb jij dan gebruikt? Ik heb er even een paar nodig.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7380 stemmen

Toplijsten van verschillende Science Fiction-sites. Enkel en alleen gericht op dit genre dus. Waarschijnlijk lijsten waar jij niks aan hebt. Ben je met een nieuwe Knock Out bezig?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ja avontuur, 64 noemenswaardige avonturenfilms vinden hier op Moviemeter is verdomd moeilijk; al is het maar omdat ik vind dat veel avonturenfilms hier op Moviemeter niet onder dat genre ingedeelt zijn. Ik moet wel kunnen verantwoorden waarom ik bepaalde films in die lijst zet natuurlijk. Ik zoek voorlopig nog even verder en zet thriller wel online.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.