menu

Film / Filmgames / Vampieren vs Zombies

zoeken in:
Voor alle filmliefhebbers,ik hoop dus dat er hier veel aanwezig zullen zijn,is er op 8 juli een grote trivia over films van Vampieren tegen de Zombies.Wens je meer informatie dan ga je naar www.crycole.com/forum/ daar kun je bij wedstrijden de nodige uitleg vinden.IK hoop toch dat er nogal veel mensen zullen meedoen want het zal zeer spannend zijn en vooral leuk;) ik hoop enkele mensen van hier daar te zullen zien
p.s. de echte filmkenners zullen hun eer willen verdedigen als ware kenner,niet?

Wat zijn de beste niet-Engelstalige en Italiaanse vampier- zombiefilms. eigenlijk?

Nosferatu

Wouter schreef:
Wat zijn de beste niet-Engelstalige en Italiaanse vampier- zombiefilms. eigenlijk?

Ik ga over 2 weken naar Istanbul en hoop daar deze film op de kop te kunnen tikken. De link die ik heb gegeven bij de film, doet het niet meer.
Wellicht komt ze ooit in de MM-Pakketservice...

Hier een leuke recensie over Drakula Istanbul'da.
("...you will not see a more faithful adaptation of Stokers story from this era...")

(Of gaat het hier slechts om films met vampiers èn zombies?)

de quiz zal onder meer gaan over de volgende films :
- Resident evil I en II
- Blade I en II en III
- Dawn of the Dead en Shaun Of the Dead
- Interview WIth A Vampire
- Dracula 2000
- 28 Days Later
en nog meer goeie films en natuurlijk ook over de wezens zelf vragen

EDIT:

Niet eens over DE (enige echte) Dracula(1933)?

ja over de persoon Dracula;)

echt niet veel geïnteresseerden hier hé en dat dan voor filmfans?raar

damianodebeste
Ik heb nou echt helemaal niks met vampieren vind het meestal maar slappe figuren behalve Nosferatu die vind ik wel leuk maar in dit geval kies ik voor zombies.

damianodebeste schreef:
Ik heb nou echt helemaal niks met vampieren vind het meestal maar slappe figuren behalve Nosferatu die vind ik wel leuk maar in dit geval kies ik voor zombies.
Nosferatu is juist een van de slapste (verwijfde) vampiers.. Maar ook ik kies voor zombies. Vampieren doen het niet goed, 2 kleine gaatjes..laat me niet lachen. Zombies die doen het goed, direct een grote hap uit heb been!

Jup, ik ben ook een zombiefan

Cool, ik wil ook wel meer zombiefilms zien eigenlijk.

Guiny schreef:
echt niet veel geïnteresseerden hier hé en dat dan voor filmfans?raar

Nee, nu een jaartje of vijf verder en nog steeds geen aanmeldingen?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.