- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
3- best wel een knappe turkse acteur maar ik kan maar geen plus geven voor een vent 
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
3- best wel een knappe turkse acteur maar ik kan maar geen plus geven voor een vent 
Hier zeg je het eigenlijk al, dan kun je eigenlijk beter niet meer mee doen aan t spel
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
best wel een knappe turkse acteur maar ik kan maar geen plus geven voor een vent
Waarom? Je kan toch zien of iemand knap is of niet, daar is niks homo aan.
7-
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Waarom doe je dan mee zeg 
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen

Matthew Goode, bekend van Match Point
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Waarom doe je dan mee zeg 
Niet zeuren, zeg. Ben niet de enige.. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 12025 berichten
- 5428 stemmen
Zeikerd.
Je bent pas een echte man als je zonder bijgevoelens ook dingen kan doen als zeggen dat je een andere man knap vindt 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Zeikerd.
Je bent pas een echte man als je zonder bijgevoelens ook dingen kan doen als zeggen dat je een andere man knap vindt 
LOL 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zeikerd.
Inderdaad , maarja hij is nog jong op die leeftijd ligt het altijd gevoelig. Wat is er nou zo erg om als man te zeggen dat een andere man er goed uitziet ?