• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.342 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.638 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

10-12

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

10-13

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Cikx

• 2120 berichten
  • 1086 stemmen

Hiep hiep!

Gefeliciteerd Alien en bedankt voor de organisatie alexspyforever!

Collins

• 7388 berichten
  • 4379 stemmen

Niet m'n eerste keuze, maar Alien is een goede winnaar.

Dank voor de organisatie, alexspyforever

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Alien is niemands favoriet maar de eeuwige compromis-winnaar.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

mikey schreef:

Jaja zanik nog maar even voort, want het zal nog even duren voor een volgende KO

Mij maakte het niet meer zoveel uit wie er nog ging winnen. Eerlijk gezegd vond ik het samenstellen van de draft leuker dan de uiteindelijke KO vooral omdat ik op die manier veel films heb gekeken die ik anders wellicht toch geen kans had gegeven. We zijn op 7 november begonnen met nomineren en nu bijna 4 maand verder. Ik wil vooral jullie bedanken voor het nomineren en het stemmen. Wie volgend jaar dit nog wel eens wil doen en in welke vorm, suggesties zijn altijd welkom.

Horror zonder grenzen gaat gewoon voort en wie wil is in oktober welkom voor de echte horrorchallenge.

Misschien komt Hollywood007 tussendoor ook nog wel met een ideetje

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Nog dank voor de organisatie alexspyforever

Ik heb eindelijk pareltjes zoals Dream Home en The Innocents kunnen bekijken; ben ik erg blij mee.

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

mikey schreef:

Je zou bijna denken dat het over Kubrick gaat.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Jaja zanik nog maar even voort, want het zal nog even duren voor een volgende KO

Mij maakte het niet meer zoveel uit wie er nog ging winnen. Eerlijk gezegd vond ik het samenstellen van de draft leuker dan de uiteindelijke KO vooral omdat ik op die manier veel films heb gekeken die ik anders wellicht toch geen kans had gegeven. We zijn op 7 november begonnen met nomineren en nu bijna 4 maand verder. Ik wil vooral jullie bedanken voor het nomineren en het stemmen. Wie volgend jaar dit nog wel eens wil doen en in welke vorm, suggesties zijn altijd welkom.

Horror zonder grenzen gaat gewoon voort en wie wil is in oktober welkom voor de echte horrorchallenge.

Misschien komt Hollywood007 tussendoor ook nog wel met een ideetje

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

leuke winnaar, thx voor de organisatie alexspyforever!

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Bedankt voor de organisatie alexspyforever. Ondanks dat ik pas laat aanhaakte heb ik n.a.v. deze draft en KO toch maar liefst 15 horrorfilms voor het eerst bekeken waarvan Hausu (1977), Braindead (1992) en Angst (1983) voor mij een aangename ontdekking waren.

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2880 stemmen

Bedankt voor de organisatie maat alexspyforever, jammer genoeg vaak niet kunnen stemmen. Op naar de volgende en ik heb weer aardig wat titels in mijn lijst er bij toegevoegd!

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

Is er animo voor een thriller K.O? Minimaal 128 films, maximaal 512?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Jahoor, ik doe wel mee.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Van de MM thriller top 50 maar liefst 46 films gezien. Dus, laat maar komen.

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

Hoe werd er vorige keer geselecteerd? Nominaties door gebruikers toch? Hoeveel per persoon?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Glacius schreef:

Hoe werd er vorige keer geselecteerd? Nominaties door gebruikers toch? Hoeveel per persoon?

Zie Knock-Out: Thriller (2015)

Maar je mag hier natuurlijk van afwijken.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Cool. Count me in.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Glacius schreef:

Je kan altijd kijken hoe we dat hier hebben gedaan, maar als je het op die manier doet beurt om beurt ben je wel even bezig (afhankelijk van het aantal deelnemers) met het samenstellen van de lijst. Wat je ook kan doen is dat ieder een lijstje (stuk of 5 of iets meer) van zijn/haar favorieten naar jou doorstuurt en voor de rest zelf aanvult met hoogst gewaardeerde thrillers hier. Maar als mensen zelf ook mogen nomineren ongeacht de algemene waardering vergroot je sowieso hun betrokkenheid.

Cikx

• 2120 berichten
  • 1086 stemmen

Ik doe ook graag mee

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

In dat geval zeg ik: pm je top 10 thrillers. Op basis van het aantal inzendingen zal ik bepalen hoeveel nominaties er per persoon meegenomen worden.

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

Momenteel 191 nominaties, waar de top 50 Thrillers van MM bij in zit begrepen.

Keep it coming, denk dat we 512 wel halen.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

Ik doe ook mee, stuur straks mijn top 10 door.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Glacius schreef:

En mij tag je niet

Nu goed ik weet niet of ik de 10 eigenlijk wel haal ik weet eerlijk gezegd niet of ik veel thrillers kijk of bij mijn favorieten heb, misschien als het een horror is en ook al thriller is gelabeld, misschien moet ik dat proberen dan.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Glacius schreef:

Mischien een nieuw topic hiervoor openen? Daarbij zou ik je aanraden om tot 256 films te gaan, want met 512 films gaat die knock out heel wat tijd in beslag nemen.

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

En mij tag je niet

Nu goed ik weet niet of ik de 10 eigenlijk wel haal ik weet eerlijk gezegd niet of ik veel thrillers kijk of bij mijn favorieten heb, misschien als het een horror is en ook al thriller is gelabeld, misschien moet ik dat proberen dan.

Ik had gewoon je beginpost met tags gequote haha, sorry niet bij stilgestaan.

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Mischien een nieuw topic hiervoor openen? Daarbij zou ik je aanraden om tot 256 films te gaan, want met 512 films gaat die knock out heel wat tijd in beslag nemen.

We zullen wel even zien hoe ver we komen. Verwacht ook wel dat veel mensen dezelfde films nomineren.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.