- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mens toch wat haat ik de randomizer ik had zo gehoopt dat ik tegen Mother en Dawn of the Dead kon stemmen, moet ik nu alweer (voor de 3de of 4de keer) voor Dawn of the Dead stemmen omdat ik de ander slechter vind
Dat wordt sowieso de zwakste halve finalist (voor mij dan)
Battle 1:
...E tu Vivrai nel Terrore! L'Aldilà (1981)
vs
t/m 11, 2 verschil
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
ach ja Alien is toch duidelijk de betere film
0-1
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
0-5 één film boven de 4 sterren nog voor mij....dus voor mij een zwakke kwartfinale 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1084 stemmen
Mens toch wat haat ik de randomizer ik had zo gehoopt dat ik tegen Mother en Dawn of the Dead kon stemmen, moet ik nu alweer (voor de 3de of 4de keer) voor Dawn of the Dead stemmen omdat ik de ander slechter vind
Jij kan tenminste nog stemmen 
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
Dit wordt een The Shining vs Alien finale.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dit wordt een The Shining vs Alien finale.
Ik heb al een paar keer tegen The Shining gestemd en dat zal ik als ik de battle niet mis nu ook doen.
Cikx als Mother wint dan is het maar zo, ik vind DOTD eigenlijk ook niet halve finale waardig, eigenlijk al niet kwartfinale waardig maarja de randomizer die kan net zo goed 2 heel populaire films al in de 1e ronde tegenover elkaar zetten. En als sommige niet zo sterke films telkens minder populaire tegenover zich krijgen...
Noodless je hebt gewoon een rare smaak 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
3-7 Alien heeft al veel te vaak ko's gewonnen
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
Dat betekent dat het een geschikte kandidaat is voor een KO. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dat betekent dat het een geschikte kandidaat is voor een KO.
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
Ik voel je frustratie, ik heb goede films voor mij al snel zien verdwijnen.
Ook zijn sommige battles niet erg handig aangezien allebeide soms gewoon verder hadden moeten komen.
Ook wanneer ik maar één film had gezien en kon ik niet stemmen, frustie........
Such is life.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dit is tot nu toe wel je zwakste argumentatie om tegen een film te stemmen. Het was trouwens The Thing die al 2 maal won maar daar stemde je wel voor.
En niks compromis de films zijn allemaal door users genomineerd, ongeacht de algemene waardering of populariteit. Je hebt zelf trouwens mee genomineerd.
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
[quote]alexspyforever schreef:
Is te hopen dzt die randomizer enkele keren door elkaar word gegooid in de halve finale dat we een mooie finale krijgen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen