• 15.764 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.026 gebruikers
  • 9.373.140 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

alexspyforever schreef:

John Milton je sprak van een idee maar ik kan dat nergens vinden hoor. Ik las enkel iets van willen brainstormen maar niets concreets?

Zie PM's van 27 november en de google docs link aldaar. Ik was er vroeg bij dit jaar

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ok mij 2 keer taggen op korte tijd, tis precies alsof je mij uit een zomerslaap wil halen of zo

Ok ja naast werken en afspreken met familie/vrienden en wat uitstapjes, doe ik niet veel meer dan Far Cry 6 spelen (moet het maar niet zo verslavend zijn). Uiteraard kijk ik ook weer uit naar mijn favoriete challenge. 15 september vind ik wel weer prima als startdatum, deze keer mijn verjaardag op een vrijdag dan hoef ik sowieso niet te werken.

Ik ben trouwens ook net met Far Cry 6 begonnen (ben net vrienden geworden met Guapo ). Erg verslavend inderdaad.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Ligt hier ook nog (ongespeeld) klaar.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Ik ben trouwens ook net met Far Cry 6 begonnen (ben net vrienden geworden met Guapo ). Erg verslavend inderdaad.

Ik zit al ver (paar kopstukken uitgeschakeld) maar ik wil echt bijna alles voltooien behalve dat vissen daar wil ik echt geen tijd in steken. Je companions zijn allemaal dieren. Boom Boom de hond is mijn favoriet al is Chicharon de vechthaan ook wel tof.Guapo is uiteraard zeer handig om mee te beginnen maar eens als ik hem helemaal had "upgegrade" en Boom Boom had gevonden, heb ik hem niet meer gebruikt.

Ik vond de 5 al fijn en de New Dawn nog beter maar 6 is echt wel mijn favoriet. Fijn dat je karakter ook een naam heeft en ze (ja ik neem de vrouwelijke Dani) veel meer praat met de personages en haar gedachten deelt.

Kan je uw steam naam doorgeven via pm dan kan ik je toevoegen, mss kunnen we FC6 dan wel eens in co-op spelen?

John Milton voor mij is het prima dat je een nevenklassement bedenkt en dat ook wilt beheren.

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ik zit al ver (paar kopstukken uitgeschakeld) maar ik wil echt bijna alles voltooien behalve dat vissen daar wil ik echt geen tijd in steken. Je companions zijn allemaal dieren. Boom Boom de hond is mijn favoriet al is Chicharon de vechthaan ook wel tof.Guapo is uiteraard zeer handig om mee te beginnen maar eens als ik hem helemaal had "upgegrade" en Boom Boom had gevonden, heb ik hem niet meer gebruikt.

Ik vond de 5 al fijn en de New Dawn nog beter maar 6 is echt wel mijn favoriet. Fijn dat je karakter ook een naam heeft en ze (ja ik neem de vrouwelijke Dani) veel meer praat met de personages en haar gedachten deelt.

Kan je uw steam naam doorgeven via pm dan kan ik je toevoegen, mss kunnen we FC6 dan wel eens in co-op spelen?

John Milton voor mij is het prima dat je een nevenklassement bedenkt en dat ook wilt beheren.

Ja, ben nog maar net weer een beetje begonnen met gamen. Dus wil alles eerst weer even onder de knie krijgen haha. Wil eerst even zelf alles een beetje ontdekken.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Wanneer het zover is, wens ik ook eventueel wel een potje. Maar eerst The Outer Worlds en Disco Elysium afmaken.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

John Milton schreef:

Wanneer het zover is, wens ik ook eventueel wel een potje. Maar eerst The Outer Worlds en Disco Elysium afmaken.

Geen idee hoe ver je al bent, maar gezien Disco Elysium 1 van mijn favoriete games allertijden is toch nog even zeggen dat ik je het verder spelen van die game absoluut aan kan raden. Overigens ook aan anderen nu het toch nog even over gamen lijkt te gaan . Geniale storytelling via geniale personages. Raphael ambrosius costeau .

Maar goed, the Outer Worlds ook een vette game, en bovendien een cool ruimteschip naam met "The Unreliable".

Far Cry 4 is de laatste Far Cry die ik gespeeld heb dus wie weet zal ik de nieuwere ook nog eens weer een kans geven.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Ja het schrijfwerk van Disco Elysium is weergaloos. Jammer van alle rechtengesteggel omtrent deze game. Maar die ga ik zeker verder spelen. Vind de art ook erg prachtig trouwens!

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Voor iemand uit Engeland was het vandaag ook weer een Horror Challenge

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Ik vond FC6 niet zo heel bijzonder tho maar, ik word denk ik Ubisoft moe...

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Ik vond FC6 niet zo heel bijzonder tho maar, ik word denk ik Ubisoft moe...

Tot nu toe redelijk verslavend. Maar goed, ben ook nog weinig gewend . Laatste game die ik speelde was Tomb Raider tien jaar geleden ongeveer haha.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Tot nu toe redelijk verslavend. Maar goed, ben ook nog weinig gewend . Laatste game die ik speelde was Tomb Raider tien jaar geleden ongeveer haha.

Ik speelde tijdens en voor corona heel veel Ubisoft games. Dan snap je wel waarom je Ubisoft moe kan worden, elk spel is bijna het zelfde alleen met een ander jasje.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Theunissen schreef:

Voor iemand uit Engeland was het vandaag ook weer een Horror Challenge

Zwakke poging om wat te trollen, maat. Overduidelijk boeit het niemand hier of Max alles wint en Lewis niets. Misschien moet je ook eens wat gamen of ben je daar te oud voor geworden?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Ik speelde tijdens en voor corona heel veel Ubisoft games. Dan snap je wel waarom je Ubisoft moe kan worden, elk spel is bijna het zelfde alleen met een ander jasje.

Wil wellicht ook zeggen dat het een breed publiek aanspreekt. Far Cry is een mix van FPS en GTA, ook wat RPG in de zin van puzzels oplossen. IK hoop alleszins dat er nog eens een fatsoenlijke GTA online komt. De 5 was enerzijds een cash grab en veel te veel hackers die de boel kwamen verpesten. Far Cry heeft nu wel mijn voorkeur. Ook wel fan van Dead Island. Who do you voodoo bitch

https://www.youtube.com/watch?v=e3BtkVV6v90

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Wil wellicht ook zeggen dat het een breed publiek aanspreekt. Far Cry is een mix van FPS en GTA, ook wat RPG in de zin van puzzels oplossen. IK hoop alleszins dat er nog eens een fatsoenlijke GTA online komt. De 5 was enerzijds een cash grab en veel te veel hackers die de boel kwamen verpesten. Far Cry heeft nu wel mijn voorkeur. Ook wel fan van Dead Island. Who do you voodoo bitch

https://www.youtube.com/watch?v=e3BtkVV6v90

Ik speel nu Dead Island ook. Ik heb alle Far Cry's gespeeld maar je merkt de eentonigheid gewoon, helaas. Zelfde geldt voor Assassins Creed etc, voor als nog prima games om ff een keer uit te spelen, daar blijft het ook wel bij haha.

joolstein

• 10831 berichten
  • 8917 stemmen

Is het niet de grootste verschrikking als in een topic bedoeld voor horror, gesprekken over gamen en sport worden gevoerd? Zijn er bv. al lijstje gemaakt voor de Challenge? Of naar welke nieuwe horrorfilm kijk jullie het meeste uit? Heeft iemand niet een tip van een te gekke horrorfilm die hij pas heeft gezien?

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

alexspyforever schreef:

Zwakke poging om wat te trollen, maat. Overduidelijk boeit het niemand hier of Max alles wint en Lewis niets. Misschien moet je ook eens wat gamen of ben je daar te oud voor geworden?

De één heeft plezier met gamen en de ander met F1 (Max). De laatste game die ik heb gespeeld was "Command & Conquer: Red Alert 2" (daar was ik best aan verslaafd) in 2000.

Daarna heb ik niet meer gegamed, dus ik ben daar inderdaad te oud voor geworden. Zou grappig zijn geweest als ik gezegd zou hebben dat ik "F1 23" (die hebben niet eens Max op de hoes staan ) speel.

Vroeger in de jaren 80 (toen ik nog op de middelbare school zat) speelde ik vooral computerspelletjes op een MSX-computer met een taperecorder (voor de spelletjes), maar zoiets heb je waarschijnlijk vroeger ook gehad (misschien een Commodore die toen het populairst was).

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Haha, het gaat onverstoorbaar door, Joolz. Sorry, ik ben medeschuldig!

Ik heb een horror watchlist: Horror Watchlist - John Milton, a list of films by John Milton • Letterboxd

En ik heb een themalijst in aanbouw voor het nevenklassement dat ik wil doen, in tandem met Alexspy's hoofdklassement: Horror Challenge 2023 - Subgenres & Themes

Zoals je ziet ben ik daar pas net mee begonnen, daar ik wachtte op goedkeuring om ermee door te gaan. Roemenië en Mongolië worden uiteraard geen categorieën hoor, die zijn meer voor mezelf om niet uit het oog te verliezen

Ik heb al een hele mooie lijst klaar met thema's en subgenres, maar ik moet daar de films nog bijzoeken. Het lijkt me wel zo leuk die pas te delen zo rond de aankondiging, maar dat zal ik wel met Alexspy afstemmen.

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

Ik heb ook een algemene horror watchlist Horror Movie Watchlist, a list of films by IH88 Letterboxd. Die vul ik ieder jaar aan met tips die ik hier opdoe en lijstjes op Letterboxd.

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4886 stemmen

Mijn watchlist zit ook nog altijd vol met horrors die ik nog moet kijken

In september gaat er weer plaats vrijkomen in deze uitgebreide lijst

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

John Milton schreef:

Zoals je ziet ben ik daar pas net mee begonnen, daar ik wachtte op goedkeuring om ermee door te gaan. Roemenië en Mongolië worden uiteraard geen categorieën hoor, die zijn meer voor mezelf om niet uit het oog te verliezen

Ha, dat zou wat zijn. Themaklassement waarbij we allemaal verplicht een horrorfilm uit Mongolië moeten kijken voor een punt.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Ik denk dat 90% er niet eens aan kan komen, al zouden ze willen

Maar zelf ben ik best wel benieuwd!

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4886 stemmen

Een horror uit Mongolië. Geen flauw idee of ik er al eentje heb gezien

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

Is het niet de grootste verschrikking als in een topic bedoeld voor horror, gesprekken over gamen en sport worden gevoerd? Zijn er bv. al lijstje gemaakt voor de Challenge? Of naar welke nieuwe horrorfilm kijk jullie het meeste uit? Heeft iemand niet een tip van een te gekke horrorfilm die hij pas heeft gezien?

Hey Dead Island (what's in a name ) is wel een horrorgame dus daar is toch niks mis mee. Over sport was ik niet begonnen dat was Theunissen die erover begon maar zoals ik al zei dat boeit voor de rest niemand in dit topic. Om oveer F1 te lullen heb ik mijn eigen facebook groep die ondertussen aardig is gegroeid. En neen ik heb eigenlijk nauwelijks film gekeken afgelopen maanden.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Haha, het gaat onverstoorbaar door, Joolz. Sorry, ik ben medeschuldig!

Ik heb een horror watchlist: Horror Watchlist - John Milton, a list of films by John Milton • Letterboxd

En ik heb een themalijst in aanbouw voor het nevenklassement dat ik wil doen, in tandem met Alexspy's hoofdklassement: Horror Challenge 2023 - Subgenres & Themes

Ik heb al een hele mooie lijst klaar met thema's en subgenres, maar ik moet daar de films nog bijzoeken. Het lijkt me wel zo leuk die pas te delen zo rond de aankondiging, maar dat zal ik wel met Alexspy afstemmen.

Mij allemaal goed zolang je de lijst niet de dag ervoor deelt zodat je een voor jezelf al een voorsprong creëert, maar dat zou jij nooit doen hé?

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Zeker niet! Ik zat te denken dat ik hem aanlever bij jou ruim van tevoren, zodat hij gelijk met de regels en user tags mee kan worden genomen. Met oog op alle praktische info bij elkaar

joolstein

• 10831 berichten
  • 8917 stemmen

alexspyforever schreef:

Hey Dead Island (what's in a name ) is wel een horrorgame dus daar is toch niks mis mee. Over sport was ik niet begonnen dat was Theunissen die erover begon maar zoals ik al zei dat boeit voor de rest niemand in dit topic. Om oveer F1 te lullen heb ik mijn eigen facebook groep die ondertussen aardig is gegroeid. En neen ik heb eigenlijk nauwelijks film gekeken afgelopen maanden.

Oh maar met Gamen of sport ansicht is ook niets verkeerd! Echter als er een bericht wordt gepost, kom ik kijken bij deze horrorchallenge voor de horror en om dan andere stukjes te zien was gewoon teleurstellend...

IH88

• 9731 berichten
  • 3184 stemmen

joolstein Heb jij toevallig een watchlist op Letterboxd die je gebruikt voor het kijken van horrorfilms? Van jezelf of iemand anders. Volgens mij is zo'n lijst hier wel eens voorbij gekomen (alle horrorfilms ooit gemaakt), maar ik kan hem even niet meer vinden.

wendyvortex

• 5196 berichten
  • 7268 stemmen

IH88 schreef:

joolstein Heb jij toevallig een watchlist op Letterboxd die je gebruikt voor het kijken van horrorfilms? Van jezelf of iemand anders. Volgens mij is zo'n lijst hier wel eens voorbij gekomen (alle horrorfilms ooit gemaakt), maar ik kan hem even niet meer vinden.

Ik denk deze:

All horror movies , a list of films by horrormika &bull

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.