• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.335 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.592 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.368 stemmen

MMTop512 Film Knock-Out

zoeken in:

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Meer films bekijken Zwolletje

0-1 (4.0*- 4.5*)

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

wibro schreef:

Meer films bekijken Zwolletje

Niet (voor een schappelijke prijs) in HD verkrijgbaar. Voor 15 pond ga ik de gok niet wagen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Niet (voor een schappelijke prijs) in HD verkrijgbaar. Voor 15 pond ga ik de gok niet wagen.

Of kijk wat meer horror kan je meestemmen bij de horrorkarakter KO of hou je enkel van dat genre bij gelegenheid?

kevin_vp

• 950 berichten
  • 0 stemmen

1-1

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

1-2

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Of kijk wat meer horror kan je meestemmen bij de horrorkarakter KO of hou je enkel van dat genre bij gelegenheid?

Dank je voor de uitnodiging, maar ik houd het graag bij deze.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

1-3

tbouwh

• 5811 berichten
  • 5402 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Heb je dat probleem dan niet bij enorm veel oude(re) films? Ik stel ook wel eens iets uit om vergelijkbare redenen, maar uiteindelijk wil 'je' zulke titels dan toch een keer gezien hebben.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

tbouwh schreef:

(quote)
Heb je dat probleem dan niet bij enorm veel oude(re) films? Ik stel ook wel eens iets uit om vergelijkbare redenen, maar uiteindelijk wil 'je' zulke titels dan toch een keer gezien hebben.

Best veel inderdaad. Mede om die reden kijk ik vooral nieuwere films, heb niet heel veel keus.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

1-4

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3566 stemmen

2-4

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Best veel inderdaad. Mede om die reden kijk ik vooral nieuwere films, heb niet heel veel keus.

Genoeg keus. Alleen geen keus die jou aanspreekt.

Overigens is L'Avventura voor 10 euro op Amazon te vinden.

edit: je zou kunnen overwegen om lid te worden van de bibliotheek.

tbouwh

• 5811 berichten
  • 5402 stemmen

Dan moet je wel in een grote stad zitten of (zoals ik, godzijdank) bij het aanbod van een universiteitsbibliotheek kunnen, anders is dat ook niet veel soeps hoor.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4554 stemmen

3-4

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

tbouwh schreef:

Dan moet je wel in een grote stad zitten of (zoals ik, godzijdank) bij het aanbod van een universiteitsbibliotheek kunnen, anders is dat ook niet veel soeps hoor.

Je kan ook vaak regionaal bestellen via Nederlandse bibliotheken, voor weinig geld.

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4625 stemmen

tbouwh schreef:

Ik spreek uiteraard enkel voor mijn klein stadje (dat echt de naam dorp veel beter zou dragen maar goed), en die hebben in de bib echt nog wel een vrij uitgebreide en soms verrassende collectie liggen.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ronde 3 (battle-overzicht, pag.120)

B46. Die Fremde (2010) vs Le Conseguenze dell'Amore (2004)

Tot de 7, 2 verschil

tbouwh

• 5811 berichten
  • 5402 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Je kan ook vaak regionaal bestellen via Nederlandse bibliotheken, voor weinig geld.

Bij ons werkt dat met een zoeksysteem, dan betaal je een euro (alleen provincie) of vijf euro (landelijk), en als het product dan gevonden wordt komt het jouw kant op. Nadeel is alleen dat het erg lang duurt, en je hebt geen garantie dat je film gevonden wordt. Zeker niet als het een oudere, meer alternatieve titel is.

BBarbie

• 12893 berichten
  • 7675 stemmen

1-0 (5,0* - 4,0*)

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

tbouwh schreef:

(quote)
Bij ons werkt dat met een zoeksysteem, dan betaal je een euro (alleen provincie) of vijf euro (landelijk), en als het product dan gevonden wordt komt het jouw kant op. Nadeel is alleen dat het erg lang duurt, en je hebt geen garantie dat je film gevonden wordt. Zeker niet als het een oudere, meer alternatieve titel is.

Met andere woorden zolang bepaalde titels moeilijk te vinden zijn of te duur is, zal er worden gepindakaasd... maar daar zijn bepaalde mensen principieel tegen. Ik aan de andere kant vind het niet leuk als ik een film niet kan bekijken omdat er lokaal/nationaal niet voldoende interesse voor zou zijn en ik een belachelijke hoge prijs ervoor zou moeten betalen. Bij Amazon kun je ook wel vaak goedkopere 2dehandsjes verkrijgen. Ik kijk daar eigenlijk eerder op dan lokale websites of winkels zeker als het om imports gaat. Denk dat meer dan de helft van mijn collectie films via Amazon of 2dehands sites komt.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Ronde 3 (battle-overzicht, pag.120)

B47. Requiem for a Dream (2000) vs Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)

Tot de 7, 2 verschil

tbouwh

• 5811 berichten
  • 5402 stemmen

1-0

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

1-1

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

1-2

kaketoe

• 827 berichten
  • 1708 stemmen

2-2

nakada

• 2203 berichten
  • 1679 stemmen

2-3

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

3-3

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

4-3

SergioMalick

• 1232 berichten
  • 1834 stemmen

5-3

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

6-3

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.