- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Meer films bekijken Zwolletje 
0-1 (4.0*- 4.5*)
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Meer films bekijken Zwolletje
Niet (voor een schappelijke prijs) in HD verkrijgbaar. Voor 15 pond ga ik de gok niet wagen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Niet (voor een schappelijke prijs) in HD verkrijgbaar. Voor 15 pond ga ik de gok niet wagen.
Of kijk wat meer horror kan je meestemmen bij de horrorkarakter KO of hou je enkel van dat genre bij gelegenheid?
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Of kijk wat meer horror kan je meestemmen bij de horrorkarakter KO of hou je enkel van dat genre bij gelegenheid?
Dank je voor de uitnodiging, maar ik houd het graag bij deze.
tbouwh
-
- 5811 berichten
- 5402 stemmen
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Best veel inderdaad. Mede om die reden kijk ik vooral nieuwere films, heb niet heel veel keus.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Best veel inderdaad. Mede om die reden kijk ik vooral nieuwere films, heb niet heel veel keus.

Overigens is L'Avventura voor 10 euro op Amazon te vinden.
edit: je zou kunnen overwegen om lid te worden van de bibliotheek.
tbouwh
-
- 5811 berichten
- 5402 stemmen
Dan moet je wel in een grote stad zitten of (zoals ik, godzijdank) bij het aanbod van een universiteitsbibliotheek kunnen, anders is dat ook niet veel soeps hoor.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Dan moet je wel in een grote stad zitten of (zoals ik, godzijdank) bij het aanbod van een universiteitsbibliotheek kunnen, anders is dat ook niet veel soeps hoor.
Je kan ook vaak regionaal bestellen via Nederlandse bibliotheken, voor weinig geld.
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4625 stemmen
Ik spreek uiteraard enkel voor mijn klein stadje (dat echt de naam dorp veel beter zou dragen maar goed), en die hebben in de bib echt nog wel een vrij uitgebreide en soms verrassende collectie liggen.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 3 (battle-overzicht, pag.120)
B46. Die Fremde (2010) vs Le Conseguenze dell'Amore (2004)
Tot de 7, 2 verschil
tbouwh
-
- 5811 berichten
- 5402 stemmen
Je kan ook vaak regionaal bestellen via Nederlandse bibliotheken, voor weinig geld.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Met andere woorden zolang bepaalde titels moeilijk te vinden zijn of te duur is, zal er worden gepindakaasd... maar daar zijn bepaalde mensen principieel tegen. Ik aan de andere kant vind het niet leuk als ik een film niet kan bekijken omdat er lokaal/nationaal niet voldoende interesse voor zou zijn en ik een belachelijke hoge prijs ervoor zou moeten betalen. Bij Amazon kun je ook wel vaak goedkopere 2dehandsjes verkrijgen. Ik kijk daar eigenlijk eerder op dan lokale websites of winkels zeker als het om imports gaat. Denk dat meer dan de helft van mijn collectie films via Amazon of 2dehands sites komt.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 3 (battle-overzicht, pag.120)
B47. Requiem for a Dream (2000) vs Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001)
Tot de 7, 2 verschil