• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.256 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.076 gebruikers
  • 9.375.650 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Gang_Star schreef:

(quote)

Verkeerde definitie van horror ???

In dat geval ga ik dan maar voor deze avatar van de film Geung Si (2013) .

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2864 stemmen

alexspyforever schreef:

Ik zie alvast een heel pak sterke avatars verschijnen

Euh Cikx wtf is dat?

Gang_Star ja met die Jason avatar zo had ik je leren kennen en dacht toen dat je een mega horrorfan was How time flies...

De tijd dat halve tamme nog mee deed zie ik nu .

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Cikx schreef:

(quote)

In dat geval ga ik dan maar voor deze avatar van de film Geung Si (2013) .

Ik had hem inderdaad al herkend. Heerlijke film die Rigor Mortis ?

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

Ik wil ook best meedoen. Moet ik wel even een andere avatar zien te vinden.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

De tijd dat halve tamme nog mee deed zie ik nu .

En ik had weer gezien dat hij precies een jaar geleden zich heeft uitgeschreven, toevallig dat Johan er dus uitgerekend vandaag hier mee komt he

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

ZZ TOP schreef:

Ik wil ook best meedoen. Moet ik wel even een andere avatar zien te vinden.

Opgenomen in de lijst net als Fillumon

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2864 stemmen

Gang_Star schreef:

(quote)

En ik had weer gezien dat hij precies een jaar geleden zich heeft uitgeschreven, toevallig dat Johan er dus uitgerekend vandaag hier mee komt he

Een jaar nog maar. Heb het gevoel alsof die al langer weg is, haha.

Basto

• 11944 berichten
  • 7408 stemmen

I’m in!

Bob Gray

• 1222 berichten
  • 2048 stemmen

Leuk

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Leuk dat je die van jou hebt aangepast naar groot formaat

Dievegge

• 3173 berichten
  • 8199 stemmen

Voor de gelegenheid ben ik teruggekeerd naar een jeugdidool: Fairuza Balk in The Craft (1996).

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

Dievegge schreef:

Voor de gelegenheid ben ik teruggekeerd naar een jeugdidool: Fairuza Balk in The Craft (1996).

Ja qua uiterlijk is die gewoon al angstaanjagend. Goed gecast destijds.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Zo de lat ligt een stuk hoger dan 2 jaar geleden als ik nu enkele avatars zie. Toch maar een andere nemen nu ?

joolstein

• 10841 berichten
  • 8930 stemmen

alexspyforever

Het initiatief is wederom erg leuk maar zoals je misschien gemerkt heb zijn KO niet mijn sterkste kant. Ik doe één of twee keer mee en dan vergeet ik het. Dus ik laat deze Horror Avatar Knock-Out aan mij voorbijgaan!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

alexspyforever

Het initiatief is wederom erg leuk maar zoals je misschien gemerkt heb zijn KO niet mijn sterkste kant. Ik doe één of twee keer mee en dan vergeet ik het. Dus ik laat deze Horror Avatar Knock-Out aan mij voorbijgaan!

Zeg nu maar gewoon dat je niet gaat kunnen volgen, deze battles kunnen vrij snel gaan

In principe hoef je ook niets te doen.

Nu als niemand anders afhaakt zal ik jouw avatar er uit nemen. Het opnemen van Fillumon, ZZ TOP en Studio dewolf houdt in dat ik 3 anderen er uit moet nemen (mensen die meestal niet reageren en geen horroravatar hebben) maar ik wacht best nog even af dat ik zeker ben dat het hen niet uitmaakt dat ze er uit mogen.

Donderdagavond ga ik de lijst finaliseren.

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

Voor de KO maar eens voor The Night Flier gekozen.

Coole gast, klein bijna vergeten verhaal van Stephen King.

Al ik dit keer niet win dan weet ik het echt niet meer.

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

tattoobob, doe jij ook weer mee?

Vorige keer nogal een nek aan nek race met jou gehad hier.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Left4Dead schreef:

tattoobob, doe jij ook weer mee?

Vorige keer nogal een nek aan nek race met jou gehad hier.

Ik denk dat hij nog niet rijp is

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik doe mee! Ik zal wel mijn huidige avatar behouden, al weet ik dat ik met mijn vorige avatar in deze challenge een eind kwam. Ik ben zelf echter tevreden met mijn huidige avatar en zal hem daarom niet aanpassen. Ik hoop er vanaf zaterdag aan te denken!

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2864 stemmen

Geinig om te zien dat MovieMeter weer langzaam veranderd in de horrorsfeer bij zo'n battle als deze. Kom nu weer overal horror avatars tegen .

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

Nog een weekje vakantie hiero en dan zitten de zeseneenhalve week er al weer op.

Dus deze week nog even een paar horrorfilms pakken.

Ghostland (2018)

Macabre (2009)

Late Phases (2014)

Ff kijken dat die morgen verwerkt gaan worden.

M.a.w., ben weer compleet in de mood!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

Geinig om te zien dat MovieMeter weer langzaam veranderd in de horrorsfeer bij zo'n battle als deze. Kom nu weer overal horror avatars tegen .

Ben ook benieuwd wie het met zijn gebruikelijke niet-horror avatar gaat proberen, voorlopig zie ik nog geen verandering bij oa Collins en MovieMind

Collins

• 7301 berichten
  • 4311 stemmen

alexspyforever schreef:

Ben ook benieuwd wie het met zijn gebruikelijke niet-horror avatar gaat proberen, voorlopig zie ik nog geen verandering bij oa Collins en MovieMind

Weinig kans om een battle te winnen met m'n vertrouwde avatar. ? Ik ben nog zoekende.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Collins schreef:

(quote)

Weinig kans om een battle te winnen met m'n vertrouwde avatar. ? Ik ben nog zoekende.

Ach er zullen ongetwijfeld users zijn met een niet-horroravatar. Sommige zullen het teveel gedoe vinden om te veranderen zoals Woland maar de zijne straalt dan toch wel wat horror uit of zijn te zeer verknocht aan hun vertrouwde avatar. Maar er zijn ook een hoop die nooit reageren zelfs niet als je hen tagt. Dat zijn vooral mensen die enkel berichten plaatsen bij films en je zelden of nooit op het forum ziet. Maar ik heb hun avatars wel nodig om tot een goed bezet deelnemersveld te komen.

Veel sterke avatars deze editie, ik durf geen voorspelling te doen.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ik ga wellicht het met deze avatar te doen... Zeker geen kanshebber om te winnen. Denk ook dat als ik eruit lig, ik weer overschakel naar mijn vorige avatar... Zal wellicht meer kans hebben met mijn oude avatar om een gewone avatar KO te winnen, en na de horror avatar KO hoop ik dat er een gewone avatar KO komt, want dat is ook alweer een tijd geleden (en we weten toch allemaal wel dat Onderhond de gedoodverfde favoriet is, maar soit). Onderhond's avatar straalt ook een beetje horror uit

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Ik ga wellicht het met deze avatar te doen... Zeker geen kanshebber om te winnen. Denk ook dat als ik eruit lig, ik weer overschakel naar mijn vorige avatar... Zal wellicht meer kans hebben met mijn oude avatar om een gewone avatar KO te winnen, en na de horror avatar KO hoop ik dat er een gewone avatar KO komt, want dat is ook alweer een tijd geleden (en we weten toch allemaal wel dat Onderhond de gedoodverfde favoriet is, maar soit). Onderhond's avatar straalt ook een beetje horror uit

Een algemene avatar KO misschien iets voor jou om te organiseren dan. Ik heb na deze KO nog genoeg andere dingen in de pijplijn zoals horrorchallenge en horrordraft. Maar ook als ik er wel tijd voor had, zou ik het niet organiseren. Mij boeit dat niet meer zo. Of misschien kan Fillumon dat wel doen, die organiseert ook graag zeker als het om plaatjes gaat

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

alexspyforever schreef:

Geregeld!

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3424 stemmen

Heb de vrouwen, speciaal voor deze KO, voor even opgegeven.

Maar geen nood, in het gezelschap van Driver is het ook altijd leuk vertoeven.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13050 stemmen

Ahh, ik had in het begin niet helemaal in de gaten dat er van avatar gewisseld kon worden. Neh, I'm out. Dit is meer een 'wie kan het beste googelen'-contest. Overigens niks mis mee; maar die contest geloof ik wel. Have fun guys and may the nastiest picture win!

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

Shaky schreef:

Neh, I'm out. Dit is meer een 'wie kan het beste googelen'-contest.

Nou dat hoeft niet natuurlijk. Zo heb ik gekozen voor een avatar van een monster uit een film die ik erg leuk vind. Zo komt die gast ook weer eens in beeld.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.