• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.256 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.417 acteurs
  • 199.077 gebruikers
  • 9.375.865 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

Shaky

• 3736 berichten
  • 13050 stemmen

Grappig, ik doe mee.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Ok, bedankt voor info alexspyforever

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Voor 't eerst doe ik ook mee. Het blijft moeilijk welke avatar ik zal kiezen, maar houd het zoals het nu is denk ik (heb er 2 in gedachten). Ik weet niet waar het gros van de mensen van houden.

Hoe lang duurt dit 'spel' eigenlijk? Mag je ook nog van avatar switchen tussendoor?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Alexander1900 schreef:

Hoe lang duurt dit 'spel' eigenlijk?

13 dagen, 7 uur en 52 minuten.

Of...totdat het is afgelopen!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Alexander1900 schreef:

Voor 't eerst doe ik ook mee. Het blijft moeilijk welke avatar ik zal kiezen, maar houd het zoals het nu is denk ik. Ik weet niet waar het gros van de mensen van houden.

Hoe lang duurt dit 'spel' eigenlijk?

Hangt van verschillende factoren af maar vooral wie er komt stemmen.

Kan soms erg snel gaan dat bleek toch in het verleden. Als het om zoiets als de avatar ging, voor sommige of vele is het een soort identiteit. Het zal in elk geval vlugger gaan dan het koppelen van DVD's aan films kuch kuch.

Fillumon een hint, een algemene avatar KO doet het ook meestal goed moest je je daar ooit geroepen voor voelen.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Duidelijk.

Mag je tijdens het spel nog van avatar veranderen?

Ik hoop dat mijn avatar horrorachtig genoeg is.

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4625 stemmen

Ik doe ook graag mee maar dan zal ik wel eens moeten denken over een nieuwe avatar .

Bette Davis is misschien niet de klassieke schoonheid (wel een prachtvrouw overigens) maar toch wel te weinig horror om een kans te maken .

arnodw

• 213 berichten
  • 2653 stemmen

I'm in!

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

Ik doe mee.

606

• 23876 berichten
  • 12266 stemmen

nightbreed

• 3360 berichten
  • 5029 stemmen

Laat maar weten wanneer ik in de finale sta.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Alexander1900 schreef:

Duidelijk.

Mag je tijdens het spel nog van avatar veranderen?

Ik hoop dat mijn avatar horrorachtig genoeg is.

Toch meer horror dan Arnie poserend met een skelet. En neen veranderen eens het spel bezig is, mag niet dat zou competitievervalsing zijn. Vandaar dat ik zei jullie kunnen nog tot vrijdag een definitieve avatar kiezen.

GoodOldJack je kan anders voor Bette Davis gaan waarin ze een van haar geschifte rollen speelt. Schitterende actrice I agree.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Hopelijk is mijn doodskop horror genoeg Benieuwd hoe het gaat lopen, hoop in ieder geval wel wat stemmen te kunnen uitbrengen!

Night's Watch

• 1212 berichten
  • 1200 stemmen

Ik ben er klaar voor ?

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 berichten
  • 5449 stemmen

Ik heb m'n avatar ook aangepast.

Woland

• 4796 berichten
  • 3818 stemmen

Wil best meedoen, maar avatar veranderen is teveel gedoe. Ik blijf gewoon bij m'n bok-duivel-Woland.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik heb mijn avatar van MusicMeter maar weer opgevoerd. Komt niet uit een horrorfilm maar ik zou die coyote toch maar liever niet tegenkomen.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Toch meer horror dan Arnie poserend met een skelet.

En dat is dan een horror liefhebber.

Dat skelet is gewoon de cryptkeeper uit de serie Tales from the Crypt. Overigens een heerlijk personage die elke aflevering op een hilarische wijze inluidt en aan het einde nog even de aflevering nog eveneens leuk afrond. Die afbeelding is ook daadwerkelijk van de serie, toen Schwarzenegger in een aflevering voorbij kwam.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik stel hierbij ook mijn avatar beschikbaar alexspyforever, alleen nog even de komende dagen nog op zoek naar een nieuwe avatar om Tony tijdelijk te vervangen. En nee, het wordt niet weer Jason

Misschien haal ik die van de ruiter zonder hoofd weer te voorschijn die toen 3e werd

Edit: Daar is de ruiter zonder hoofd dus. Mocht ik er niet aan toe komen om op tijd een andere avatar te vinden dan ben ik in ieder geval met deze op tijd.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ik doe mee hoor. Mijn Critter eindigde vorige keer in de subtop. Goed genoeg dus om zo te laten.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Hollywood007 schreef:

Dit is een hele eer hoor. Winnen van mijn persoonlijk favoriet.

Daar is tie weer! ??

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

Ik doe mee! Avatar is aangepast

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Horror genoeg?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik zie alvast een heel pak sterke avatars verschijnen

Euh Cikx wtf is dat?

Gang_Star ja met die Jason avatar zo had ik je leren kennen en dacht toen dat je een mega horrorfan was How time flies...

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

alexspyforever schreef:

Ik zie alvast een heel pak sterke avatars verschijnen

Euh Cikx wtf is dat?

Oeps ik zie nu pas dat aanstootgevende avatars niet zijn toegestaan...

Shaky

• 3736 berichten
  • 13050 stemmen

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

alexspyforever schreef:

Gang_Star ja met die Jason avatar zo had ik je leren kennen en dacht toen dat je een mega horrorfan was How time flies...

Time flies indeed. Inmiddels een aantal jaren verder waarin je duidelijk werd dat het personage Jason Voorhees populair is bij mij, maar ook bekend werd dat ik geen mega horrorfan ben ?

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Cikx schreef:

Horror genoeg?

Verkeerde definitie van horror ???

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Gang_Star schreef:

(quote)

Time flies indeed. Inmiddels een aantal jaren verder waarin je duidelijk werd dat het personage Jason Voorhees populair is bij mij, maar ook bekend werd dat ik geen mega horrorfan ben ?

Zo zie je maar hoe zo een avatar een eerste indruk geeft die soms helemaal anders blijkt te zijn. Nu was ik toen ik me op MM registreerde ook niet de horrorfan die ik nu ben (geworden). Beter laat dan nooit zeker, al zat dat er altijd wel in hoor

Ondertussen kunnen we terugkijken op toch heel wat games die we hebben georganiseerd of aan hebben meegeholpen met uiteraard nog andere vaste helpers. Het is een aanstekelijk virus denk ik.

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

I'M in

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.