- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Videoclips
Knock-Out Videoclips
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
1. Kanye West feat. Rihanna & Kid Cudi - All of the Lights - 2. dEUS - Theme From Turnpike heeft nog steeds een winnende stem (bij een 2-2 stand) nodig.
5. Björk - All is Full of Love - 6. Chris Clark – Gob Coitus
1-0
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
1. Kanye West feat. Rihanna & Kid Cudi - All of the Lights - 2. dEUS - Theme From Turnpike heeft (bij een 2-2 stand) nog steeds een winnende stem nodig (laatste poging, anders vervalt de laatste stem)
7. M.I.A. - Born Free - 8. LFO – Freak
0-1
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
De halve finales:
1. Chris Clark – Gob Coitus - 2. LFO – Freak
3. Kanye West feat. Rihanna & Kid Cudi - All of the Lights - 4. Arcade Fire - The Suburbs
Tot de zeven, met minstens twee punten verschil. En de 24-uursregel is in werking.
1. Chris Clark – Gob Coitus - 2. LFO – Freak
0-1
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
2-1 maar echt .... een halve finale 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
maar echt .... een halve finale
Al mijn favorieten liggen er al lang en breed uit, dus ik begrijp wat je bedoelt, maar als je deze halve finales vergelijkt met die van de KO op MusicMeter dan zijn ze zo slecht nog niet:
2. Michael Jackson - Thriller vs. Steven Wilson – The Raven That Refused to Sing
The horror, the horror.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
3-2
Tja, doe mij die halve finales van MusicMeter maar hoor. Sowieso liggen de deelnemers daar me überhaupt veel meer (zeker wat betreft het muziek aspect).
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Sowieso liggen de deelnemers daar me überhaupt veel meer (zeker wat betreft het muziek aspect).
En dat is precies waarom deze KO mij meer ligt
- niet zozeer omdat de muziek hier me meer ligt (al speelt dat zeker een rol), maar omdat hier duidelijk meer aandacht besteed wordt aan de beelden en aan de synthese van beeld en geluid. Niet genoeg voor mijn smaak, maar wel meer dan op MusicMeter.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
De finale:
1. LFO – Freak - 2. Kanye West feat. Rihanna & Kid Cudi - All of the Lights
Tot de tien, met minstens twee punten verschil (alsof we daar ooit aan zullen geraken
).
1-0, een typische "compromisfinale" dit: mijn laatste favorieten zijn al een paar rondes geleden uit de KO geknald, maar daar staat tegenover dat ik beide clips in deze finale wel goed vind. Het is jammer dat de KO zo moeizaam is verlopen (de 18- of 24-uursregel besliste vrijwel altijd de tweestrijd), maar ik had denk ik de interesse op MovieMeter in een Videoclips KO gewoon wat overschat.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
2-0
Inderdaad geen KO om te herhalen. Vooral omdat het de helft van de tijd toch niet om de clip draait.