- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
9-6 alsjeblieft zeg. De Terminator is de enige die mag winnen. In alles, zowel qua naam als rol in de film de beste bad-guy ooit.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Alex wordt niet neergezet als bad guy? Hij is zo'n beetje de meest iconische bad guy ooit. Hij verkracht, moord en bedriegt. Dat hij daarnaast ook sympathie weet op te wekken doet daar niks aan af (wat mikey schrijft). Snap niet dat je er zo'n simplistische kijk op hebt. Jij verward een bad guy met de antagonist. De tegenstander van de hoofdpersoon.
Dat is toch echt iets anders een bad guy is iemand die bad doet en/of bad is. Alex is overduidelijk beide. Verschilt daarin nauwelijks van Bateman. En Bates vind ik ook een erg zwakke bad guy, maar hij is het natuurlijk wel.
Ik zal er dan inderdaad een andere kijk op hebben.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
9-6 alsjeblieft zeg. De Terminator is de enige die mag winnen. In alles, zowel qua naam als rol in de film de beste bad-guy ooit.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
2. Bartel (Calvaire) - Norman Bates (Psycho)
0-1
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
6-5 dan maar. KO is al om zeep geholpen.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
6-5 dan maar. KO is al om zeep geholpen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Yeah right, je komt liever een tandarts tegen dan een moordmachine die het op jou heeft gemunt..
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Wel als het om die gaat. Lijkt me ook aannemelijker een tandarts tegen te komen bovendien.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Yeah right, je komt liever een tandarts tegen dan een moordmachine die het op jou heeft gemunt..