- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
2-2 ik kies voor bronson 
Mad max izijn wel de betere films
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je op dat soort populariteit kickt dan zou de KO eigenlijk vol moeten staan met Shia LaBeoufjes (Transformers).
Als je er vanuitgaat dat de generatie van toen nu eindelijk z'n wil kan doorvoeren als smaakpolitie om hun favoriete kinderfilms enige status te geven ... dan wel inderdaad.
Je bent een slechte verliezer.
En Shia LeBeoufjes is niet de actieheld uit Transformers dat zijn de autobots. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Autobots zijn zo j80. Verschrikkelijke manga was dat.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Autobots zijn zo j80. Verschrikkelijke manga was dat.
Transformers hebben inderdaad een Japanse achtergrond, misschien dat Onderhond er nu wel wat in ziet 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Je bent een slechte verliezer.
En Shia LeBeoufjes is niet de actieheld uit Transformers dat zijn de autobots.
Inderdaad. Beetje een raar argument. Onderhond begrijpt het begrip 'held' nog steeds niet.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Oh zegt eigenlijk dat ouwe lullen die stemmen op norris bv dat doen omdat ze ouwe lullen zijn. Een botte belediging. Heel kinderachtig
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Oh zegt eigenlijk dat ouwe lullen die stemmen op norris bv dat doen omdat ze ouwe lullen zijn. Een botte belediging. Heel kinderachtig
Ik stem ook op Norris en Bronson. Dan zou ik toch heel wat ouder moeten zijn..
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Moest je echt zo inzitten met het beledigen van mensen dan zou je vast gemerkt hebben dat ik de bal gewoon terugkaatste.
Verder houden jullie er gewoon een nauwe visie van "held" op na. Lijkt een beetje op de typische "wat is horror" discussie.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Nu ik het teruglees, heeft dit niets te maken met terugkaatsen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moest je echt zo inzitten met het beledigen van mensen dan zou je vast gemerkt hebben dat ik de bal gewoon terugkaatste.
Verder houden jullie er gewoon een nauwe visie van "held" op na. Lijkt een beetje op de typische "wat is horror" discussie.
Blijft mijn vraag onbeantwoord. Wie zou jij dan graag als top 3 zien en waarom? Inspireer ons?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Grote favoriet voor mij was uiteraard Jaa. Hij staat centraal in de actie, voert z'n eigen stunts uit en orchestreert een aantal van m'n favoriete actiescenes. Toch wat anders dan af en toe een oneliner in onverstaanbaar Engels uitblaren en met een geweertje wegspringen voor een blauw scherm.
Verdoken favoriet is het duo Retro/Pandy uit Dead Leaves. Veel actievoller krijg je ze niet, mét geweer, maar die film ligt waarschijnlijk veel te ver buiten het referentiekader van de deelnemers aan deze KO.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wie zou jij dan graag als top 3 zien en waarom? Inspireer ons?
- Zatôichi met Shintaro Katsu in de hoofdrol. Echte actieheld en snelste zwaardvechter die je ooit zal tegenkomen. Is ook een erg langlopende franchise met 26 films en een tv-serie met 100 afleveringen.
- Jackie Chan in Police Story.
- En dan natuurlijk iets met Chuck Norris. James Braddock of Matt Hunter.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Grote favoriet voor mij was uiteraard Jaa. Hij staat centraal in de actie, voert z'n eigen stunts uit en orchestreert een aantal van m'n favoriete actiescenes. Toch wat anders dan af en toe een oneliner in onverstaanbaar Engels uitblaren en met een geweertje wegspringen voor een blauw scherm.
.
Die mensen zijn artiesten en echt geen actieheld meer. Ze zijn nu niet het type filmfiguur dat tot de fantasie spreekt van mensen. Nog nooit een kind horen zeggen dat ze graag Jaa zouden willen zijn, laat staan die twee cartoonfiguren..
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik weet niet eens wie dat is. Jaa?
Maar sprong Johnny ook niet van een rots in een boom als een echte stunt? En stond Bronson voor een blauw scherm tijdens Death Wish?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verdoken favoriet is het duo Retro/Pandy uit Dead Leaves. Veel actievoller krijg je ze niet, mét geweer, maar die film ligt waarschijnlijk veel te ver buiten het referentiekader van de deelnemers aan deze KO.
Jaa is natuurlijk een acteur en geen personage. De personages die hij neerzet vind ik meestal nogal suffe personen. Ze kunnen dan wel goed schoppen, maar 0 personality.
Bij Retro/Pandy uit Dead Leaves zijn dan wel aardig, maar dat zijn mij mij te veel Sponge Bob typetjes. Krijg er niet bepaald een 'cool' gevoel bij.
Vallen dus zeker binnen mijn referentiekader, maar kunnen zich absoluut niet meten met personages als The Terminator of Rambo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
- Jackie Chan in Police Story..
Die had inderdaad verder mogen komen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Chan wordt altijd onderschat. Hij heeft z'n reputatie uit de Amerikaanse films wat tegen helaas...
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen