• 15.783 nieuwsartikelen
  • 178.144 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.043 gebruikers
  • 9.373.615 stemmen

Knock-Out Actiehelden (2012)

zoeken in:

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

2-2 ik kies voor bronson

Mad max izijn wel de betere films

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Als je op dat soort populariteit kickt dan zou de KO eigenlijk vol moeten staan met Shia LaBeoufjes (Transformers).

(quote)

Als je er vanuitgaat dat de generatie van toen nu eindelijk z'n wil kan doorvoeren als smaakpolitie om hun favoriete kinderfilms enige status te geven ... dan wel inderdaad.

Je bent een slechte verliezer.

En Shia LeBeoufjes is niet de actieheld uit Transformers dat zijn de autobots.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

3-2

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

3-3

Spetie

• 38871 berichten
  • 8152 stemmen

4-3

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Autobots zijn zo j80. Verschrikkelijke manga was dat.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

5-3

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

mikey schreef:

Autobots zijn zo j80. Verschrikkelijke manga was dat.

Transformers hebben inderdaad een Japanse achtergrond, misschien dat Onderhond er nu wel wat in ziet

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je bent een slechte verliezer.

En Shia LeBeoufjes is niet de actieheld uit Transformers dat zijn de autobots.

Inderdaad. Beetje een raar argument. Onderhond begrijpt het begrip 'held' nog steeds niet.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Oh zegt eigenlijk dat ouwe lullen die stemmen op norris bv dat doen omdat ze ouwe lullen zijn. Een botte belediging. Heel kinderachtig

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

mikey schreef:

Oh zegt eigenlijk dat ouwe lullen die stemmen op norris bv dat doen omdat ze ouwe lullen zijn. Een botte belediging. Heel kinderachtig

Ik stem ook op Norris en Bronson. Dan zou ik toch heel wat ouder moeten zijn..

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

mikey schreef:

Moest je echt zo inzitten met het beledigen van mensen dan zou je vast gemerkt hebben dat ik de bal gewoon terugkaatste.

Verder houden jullie er gewoon een nauwe visie van "held" op na. Lijkt een beetje op de typische "wat is horror" discussie.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Nu ik het teruglees, heeft dit niets te maken met terugkaatsen.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

6-3

yeyo

• 6351 berichten
  • 4615 stemmen

7-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Moest je echt zo inzitten met het beledigen van mensen dan zou je vast gemerkt hebben dat ik de bal gewoon terugkaatste.

Verder houden jullie er gewoon een nauwe visie van "held" op na. Lijkt een beetje op de typische "wat is horror" discussie.

Blijft mijn vraag onbeantwoord. Wie zou jij dan graag als top 3 zien en waarom? Inspireer ons?

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

Grote favoriet voor mij was uiteraard Jaa. Hij staat centraal in de actie, voert z'n eigen stunts uit en orchestreert een aantal van m'n favoriete actiescenes. Toch wat anders dan af en toe een oneliner in onverstaanbaar Engels uitblaren en met een geweertje wegspringen voor een blauw scherm.

Verdoken favoriet is het duo Retro/Pandy uit Dead Leaves. Veel actievoller krijg je ze niet, mét geweer, maar die film ligt waarschijnlijk veel te ver buiten het referentiekader van de deelnemers aan deze KO.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

7-4

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Wie zou jij dan graag als top 3 zien en waarom? Inspireer ons?

Hier wil ik ook wel op antwoorden.

- Zatôichi met Shintaro Katsu in de hoofdrol. Echte actieheld en snelste zwaardvechter die je ooit zal tegenkomen. Is ook een erg langlopende franchise met 26 films en een tv-serie met 100 afleveringen.

- Jackie Chan in Police Story.

- En dan natuurlijk iets met Chuck Norris. James Braddock of Matt Hunter.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Onderhond schreef:

Grote favoriet voor mij was uiteraard Jaa. Hij staat centraal in de actie, voert z'n eigen stunts uit en orchestreert een aantal van m'n favoriete actiescenes. Toch wat anders dan af en toe een oneliner in onverstaanbaar Engels uitblaren en met een geweertje wegspringen voor een blauw scherm.

.

Die mensen zijn artiesten en echt geen actieheld meer. Ze zijn nu niet het type filmfiguur dat tot de fantasie spreekt van mensen. Nog nooit een kind horen zeggen dat ze graag Jaa zouden willen zijn, laat staan die twee cartoonfiguren..

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3566 stemmen

7-5

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Ik weet niet eens wie dat is. Jaa?

Maar sprong Johnny ook niet van een rots in een boom als een echte stunt? En stond Bronson voor een blauw scherm tijdens Death Wish?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

8-5

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

8-6

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Verdoken favoriet is het duo Retro/Pandy uit Dead Leaves. Veel actievoller krijg je ze niet, mét geweer, maar die film ligt waarschijnlijk veel te ver buiten het referentiekader van de deelnemers aan deze KO.

Jaa is natuurlijk een acteur en geen personage. De personages die hij neerzet vind ik meestal nogal suffe personen. Ze kunnen dan wel goed schoppen, maar 0 personality.

Bij Retro/Pandy uit Dead Leaves zijn dan wel aardig, maar dat zijn mij mij te veel Sponge Bob typetjes. Krijg er niet bepaald een 'cool' gevoel bij.

Vallen dus zeker binnen mijn referentiekader, maar kunnen zich absoluut niet meten met personages als The Terminator of Rambo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

- Jackie Chan in Police Story..

Die had inderdaad verder mogen komen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Chan wordt altijd onderschat. Hij heeft z'n reputatie uit de Amerikaanse films wat tegen helaas...

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

1-1

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.