- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Nog nooit een kind horen zeggen dat ze graag Jaa zouden willen zijn, laat staan die twee cartoonfiguren..
Ik ken er meer die Muay Thai zijn gaan beoefenen dan kinderen die Stallone of Schwarzenegger willen zijn. Sowieso zijn dat acteurs die door bijna iedereen wel als "belachelijk" aanzien worden.
Vallen dus zeker binnen mijn referentiekader, maar kunnen zich absoluut niet meten met personages als The Terminator of Rambo.
Clowns en alles behalve actievol. Als je die "cool" vindt is je referentiekader dus echt wel 30 jaar geleden blijven stilstaan.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik ken er meer die Muay Thai zijn gaan beoefenen dan kinderen die Stallone of Schwarzenegger willen zijn.
Te echt dus. Ik wou allemaal dingen die onmogelijk waren, zoals van helikopters springen, bazooka's afvuren en ik geloofde in gouden arken. Je begrijpt de term actieheld nog steeds niet.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik hoop dat Harry tegen Kersey de finale zal zijn . 
(ps niet uit mijn jeugd)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Ik wou allemaal dingen die onmogelijk waren, zoals van helikopters springen, bazooka's afvuren en ik geloofde in gouden arken. Je begrijpt de term actieheld nog steeds niet.
Oh ... is dat dé definitie van een actieheld ... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken er meer die Muay Thai zijn gaan beoefenen dan kinderen die Stallone of Schwarzenegger willen zijn. Sowieso zijn dat acteurs die door bijna iedereen wel als "belachelijk" aanzien worden.
Clowns en alles behalve actievol. Als je die "cool" vindt is je referentiekader dus echt wel 30 jaar geleden blijven stilstaan.
Denk dat Rocky toch echt meer mensen de boksschool in gekregen heeft.... dan Jaa de Muay Thai dojo. En Arnold het krachthonk evenzo. Maar als je echt in die lijn wilt denken, zou je Jane Fonda moeten overwegen. Zij heeft immers de hele wereld aan de aerobics gekregen.
Verder kies ook niet voor de hoeveelheid actie of volgelingen, maar het personage en de destructieve energie ervan. Ja, we hebben het hier niet over erg volwassen onderwerpen natuurlijk. Actieheld KO..... Sowieso enkel iets voor een 14 jarige geest om zich daar druk over te maken. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
2-4 omdat Terminator natuurlijk eigenlijk geen held is, maar pas in de sequels werd.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
05. Dutch (Predator) - Chev Chelios (Crank films)
1-0