- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- K.O. Fame (Acteurs/Actrices) 2012
K.O. Fame (Acteurs/Actrices) 2012
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2-4 Buscemi staat me vooral bij als bijrolacteur in Happy Madison producties. Nooit gedacht dat zo iemand het tot de finale zou schoppen.
Buscemi heeft toch een zeer afwisselend oeuvre, van grote blockbusters tot minuscule indies? Vooral een bijrolacteur, maar wel een geweldige carrière daarin. Daarbij moet ik bij hem het eerst aan de Coens denken.
7-8
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Beslissende stem gezocht
2. Nicole Kidman - Steve Buscemi
10-10
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Buscemi heeft toch een zeer afwisselend oeuvre, van grote blockbusters tot minuscule indies? Vooral een bijrolacteur, maar wel een geweldige carrière daarin. Daarbij moet ik bij hem het eerst aan de Coens denken.
Dan heb je nog niet genoeg Happy Madison producties gezien. Anyway, hetzelfde kan je van Kidman zeggen en zij draagt ten minste regelmatig een film. Ik vind Buscemi ook tof, maar niet om een KO beste acteur te winnen.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Ik haal mijn stem wel weg, de finale is toch al ruk
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
FINALE - K.O. Fame (Acteurs/Actrices) 2012
Edward Norton - Nicole Kidman
Tot de 11, 2 verschil
24uurs regeling
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Je had ook kunnen loten 
Maar blij dat Nicole Kidman door is:)
1-1 voornamelijk dankzij Dogville
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
2-3 Nicole Kidman is een uitstekende actrice maar, ondanks haar rode haar, ook een beetje een grijze muis. Eyes wide shut vind ik een geweldige film maar is me niet bijgebleven vanwege de rol van Kidman. Dat is bij Edward Norton wel anders. Die draagt niet alleen een van m'n toptienfilms, hij is ook verantwoordelijk voor een van de meest memorabele acteerprestaties ooit als Derek Vinyard in American history X.