- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Misdaad (2011)
Knock-Out: Misdaad (2011)
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2213 stemmen
2. Pulp Fiction (1994) - Hana-Bi (1997)
1-0
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
2-1
Jammer van vorige uitslag
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Hana-bi een underdog.
Een Aziatische film is nooit een underdog in een KO. Hana-bi zal ook wel winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hana-bi een underdog.
Een Aziatische film is nooit een underdog in een KO. Hana-bi zal ook wel winnen.
Pulp Fiction 10.263 stemmen, gemiddelde 4,26
Hana-bi 537 stemmen, gemiddelde 3,76
Nee, je hebt gelijk Pulp Fiction is hier de underdog. 
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Ik snap wel wat Flashheart bedoeld. De gemiddelde user die meedoet aan de K.O. op dit forum is geil van alles wat uit Azie komt. Dus is Pulp Fiction in dit geval een underdog ja.
6-7
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
Ik snap wel wat Flashheart bedoeld. De gemiddelde user die meedoet aan de K.O. op dit forum is geil van alles wat uit Azie komt. Dus is Pulp Fiction in dit geval een underdog ja.
Daarom dat ze zelden een KO winnen uiteraard 
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Inderdaad een uitlating dat niet valt uit te leggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap wel wat Flashheart bedoeld. De gemiddelde user die meedoet aan de K.O. op dit forum is geil van alles wat uit Azie komt. Dus is Pulp Fiction in dit geval een underdog ja.
6-7
Keep on dreaming...... Het aantal know nots dat hier mee doet is best groot.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Valt best mee volgens mij hoor. Althans, als ik zie hoe ver die Aziatische meuk altijd reikt in een gemiddelde KO.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
Meestal ver ja, tot de kwartfinales, dan is het 9 van de 10 keer gedaan met Aziatische films. In een halve finale is een film als Hana-bi altijd de underdog, zeker tegen één van de meest populaire films (10.000+ stemmen en nog top 5)

