menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Misdaad (2011)

zoeken in:
Voorspelbare winnaar maar zeker een mooie
Bedankt voor de organisatie

Wel grappig dat The Godfather een hele reeks aan Tarantino's heeft uitgemoord in deze k.o. Verder de meest voorspelbare winnaar mogelijk: het is zo'n beetje de film die het meest met het genre geassocieerd wordt. Geen reden tot klagen verder, het is ook gewoon een sterke misdaadfilm.

Het meest verrassende vind ik toch wel de 3e plaats van Hana-Bi, iets wat ik nooit verwacht had. Met de eindoverwinning van The Godfather ben ik tevreden, hoewel dat natuurlijk best wel voorspelbaar was.

The Godfather is samen met Godfather 2 naar mijn mening ook de beste misdaad film. Ik ga deze film dan niet benadelen omdat deze zo bekend is of een voorspelbare winnaar is.
Toch vreemd dat Goodfellas niet in de top 10 terecht is gekomen.

Glacius schreef:
Toch vreemd dat Goodfellas niet in de top 10 terecht is gekomen.
En the French Connection. Maar die was al uitgeschakeld door The Godfather.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.