- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Misdaad (2011)
Knock-Out: Misdaad (2011)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Als het altijd zo gaat, heb ik geen enkel probleem om mij daarbij neer te leggen.
Maar dan zal ik wel de hierboven beschreven regel verwijderen bij de volgende ronde. Want volgens mij is mijn interpretatie hiervan volledig logisch.
Ik snap jouw interpretatie wel, maar vind ze niet echt logisch.
Wanneer ik bvb. zie dat mijn favo film na de tijdslimiet met 4-5 achterstaat zou ik er dus voor kunnen kiezen om er nog snel 5-5 van te maken ipv de nieuwe battle te plaatsen. Niet echt een eerlijke manier van werken maar perfect in orde volgens de geldende regels...
En ik dacht dat je die 2 stemmen verschil ook wou aanhouden na het plaatsen van de nieuwe battle. Blijkt nu niet zo, maar ik maakte dat wel op uit je bericht.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
31. The Hit (1984) - L'Instinct de Mort (2008)
0-1
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik snap jouw interpretatie wel, maar vind ze niet echt logisch.
Wanneer ik bvb. zie dat mijn favo film na de tijdslimiet met 4-5 achterstaat zou ik er dus voor kunnen kiezen om er nog snel 5-5 van te maken ipv de nieuwe battle te plaatsen. Niet echt een eerlijke manier van werken maar perfect in orde volgens de geldende regels...
En ik dacht dat je die 2 stemmen verschil ook wou aanhouden na het plaatsen van de nieuwe battle. Blijkt nu niet zo, maar ik maakte dat wel op uit je bericht.
Op Music Meter organiseer ik de Knock Out voor albums. Als na 24 uur de stand gelijk is, geldt de stand na de voorlaatste stem.
Dus; na 24 uur; Album A - Album B = 4-4
Voorlaatste stand is 3-4. Album B gaat door. Heel simpel eigenlijk en het schiet tenminste lekker op. 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Op deze manier verklaar je een stem van iemand die binnen de tijdslimiet stemt ongeldig. Ook niet zo'n eerlijk systeem dus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
0-5 maar moet The Hit eens herzien, want die zou best beter kunnen blijken.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Op Music Meter organiseer ik de Knock Out voor albums. Als na 24 uur de stand gelijk is, geldt de stand na de voorlaatste stem.
Dus; na 24 uur; Album A - Album B = 4-4
Voorlaatste stand is 3-4. Album B gaat door. Heel simpel eigenlijk en het schiet tenminste lekker op.
Ik kan mij volledig vinden in de manier waarop KO's hier worden georganiseerd, alleen vond ik de regelgeving nogal vatbaar voor dubbelzinnige interpretatie. 
32. Xich Lo (1995) - Salinui Chueok (2003)
0-1
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
2-0
Een van de beste films van Godard.
Querelle