- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Misdaad (2011)
Knock-Out: Misdaad (2011)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Mou Gaan Dou is al urenlang door...
29. Donnie Brasco (1997) - To Live and Die in L.A. (1985)
1-0
Ik dacht het niet. Het verschil is nooit meer dan 1 geweest.
Dit staat er namelijk bij aanvang van de 3e ronde; "3de ronde: 6 stemmen, 2 verschil".
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
De battle is inderdaad nog niet beslist om volgende redenen:
1. De stand is 8-8
2. Er zijn 2 stemmen verschil nodig
3. Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
1. De stand is 8-8
3. Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Zo heeft een 12-uursregel hier nog nooit gewerkt... De nieuwe battle mocht geplaatst worden vanaf 13.21u. De laatst geldende stem is dus de 4-5 van rensie32. Indien het een gelijke stand was om 13.21u zou de volgende stem beslissend geweest zijn. Anders is het geen 12-uursregel...
Die 12- of 24-uursregels zijn er juist gekomen om onbesliste battles te voorkomen en het spel vlot te laten verlopen. Bij het verstrijken van de vooropgestelde periode vallen alle andere regels weg en geldt gewoon de laatst geplaatste stem of bij ex aequo de eerstvolgende stem.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Zo heeft een 12-uursregel hier nog nooit gewerkt... De nieuwe battle mocht geplaatst worden vanaf 13.21u. De laatst geldende stem is dus de 4-5 van rensie32. Indien het een gelijke stand was om 13.21u zou de volgende stem beslissend geweest zijn. Anders is het geen 12-uursregel...
Die 12- of 24-uursregels zijn er juist gekomen om onbesliste battles te voorkomen en het spel vlot te laten verlopen. Bij het verstrijken van de vooropgestelde periode vallen alle andere regels weg en geldt gewoon de laatst geplaatste stem of bij ex aequo de eerstvolgende stem.
Het is nochtans duidelijk: Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
Het is nochtans duidelijk: Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Als dat klopt wat je zegt is battle 8 dus ook nog niet beslist en maak ik er nu 7-6 voor Heat van.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Battle 8 is beslist door
6-4
Dus waar heb jullie het over 
De 12-uurs regeling geldt enkel voor battles die onbeslist zijn.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Dan is dit oa volgens jou dus ook nog niet beslist.
24. Blue Collar (1978) - The Limits of Control (2009)
1-2
Onlogisch en verwarrend, aangezien die 12- en 24-uursregels bij alle MM-games op dezelfde manier gehanteerd worden. Op deze manier heeft die tijdslimiet ook geen zin. Er zijn nog steeds onbesliste battles die oneindig kunnen doorgaan. Wanneer er geen beslissende stem komt zal je uiteindelijk toch de laatst geplaatste stem moeten laten gelden of overgaan tot loting. Zinloos dus.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
24. 1-2
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
1. De stand is 8-8
Je geeft dit op als de geldende regels, ook na die 12-uurslimiet, dus er is hier geen sprake van 2 verschil toch?
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Neen, want de volgende battle werd reeds geplaatst. Als de stand gelijk is, is de volgende stem beslissend. Dat gebeurt toch altijd zo?
Bij battle 29 was de stand gelijk, toen de volgende battle werd geplaatst. Dus is er imo nog een beslissende stem nodig. Het klopt inderdaad dat Mou Gaan Dou een stem voorsprong had bij het verstrijken van de tijdslimiet, maar géén 2 stemmen verschil (= vereist om een battle te beslissen binnen de tijdslimiet). Zolang de volgende battle niet wordt geplaatst, kan er nog steeds gestemd worden.
En indien dit niet zo is moet de regel (Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn) verwijderd worden. Ik heb deze trouwens niet zelf uitgevonden.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Battles worden hier dus doorgespeeld omdat iemand onwetend is of te gemakzuchtig is om een nieuwe te plaatsen?
Volgens mij worden die regels nergens zo geïnterpreteerd. Wanneer de tijdslimiet voorbij is, is hij voorbij. Als er geen gelijke stand is wordt er dan gewoon een nieuwe geplaatst. Indien de battle op ex aequo eindigde geldt gewoon de eerstvolgende stem.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
Klopt wat Dragon zegt. Dat gaat altijd zo in Ko's tot nu toe dan blijkbaar.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Als het altijd zo gaat, heb ik geen enkel probleem om mij daarbij neer te leggen.
Maar dan zal ik wel de hierboven beschreven regel verwijderen bij de volgende ronde. Want volgens mij is mijn interpretatie hiervan volledig logisch.
29. Donnie Brasco (1997) - To Live and Die in L.A. (1985)
6-3
30. A Clockwork Orange (1971) - Serpico (1973)
1-0
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8169 stemmen
3-0 ik begrijp jou redenering op zich wel, maar het schept een beetje verwarring als die namelijk altijd anders gaat in ko's.
ik heb zelf de Ko van films voor 1960 opgezet, waar we toevallig ook in de 3e ronde zitten en daar geldt voor mij trouwens hetzelfde. Is de stand na 24 uur gelijk, dan geldt een beslissende stem. is de stand 5-4, dan wint nummer 1, ondanks dat het verschil 2 dient te zijn.
Maar mooi dat alles nu duidelijk is.