- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Top250 (geen stemverplichting -2011)
Knock-out Top250 (geen stemverplichting -2011)
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
En we zien nu al verschil, ik quote mezelf:
041. 2001: A Space Odyssey - The Longest Day
0-1
2-5
Apollinisch
-
- 21275 berichten
- 0 stemmen
Requiem for a dream is één van m'n top-tienfilms dus die zag ik liever winnen, maar 2001 is op hooguit een paar titels na m'n favoriete klassieker dus daar kan ik ook mee leven.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
10-12
Een 3 is bij mij gewoon een behoorlijk zwakke score. Hoort er in de eerste ronde uit te vliegen.
Maar prachtige winnaar.
Benieuwd wie bij de stemverplichting gaat winnen.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2764 stemmen
Een terechte winnaar, vooral als je dit rijtje topfilms uit weet te schakelen (op The Longest Day na).
Ronde 1: 2001: A Space Odyssey - The Longest Day 5-4
Ronde 2: 2001: A Space Odyssey - The Godfather: Part II 6-2
Ronde 3: 2001: A Space Odyssey - Fight Club 7-3
Ronde 4: 2001: A Space Odyssey – Stalker 8-5
Ronde 5: 2001: A Space Odyssey - Vozvrashchenie 9-7
Kwartfinale: 2001: A Space Odyssey - The Shining 10-7
Halve Finale: 2001: A Space Odyssey - Fa Yeung Nin Wa 11-8
Finale: 2001: A Space Odyssey - Requiem for a Dream 12-10
mirrored_mind
-
- 1043 berichten
- 2181 stemmen
Prachtige winnaar.
Beste film uit de top 250.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Een 3 is bij mij gewoon een behoorlijk zwakke score. Hoort er in de eerste ronde uit te vliegen.
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
nou matige finale. Raar dat RfaD zo hoog moest komen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mooie winnaar op zich. Ligt het aan mij of is deze knock-out enorm snel gegaan. Ik heb het gevoel de laatste rondes compleet gemist te hebben.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30451 berichten
- 5199 stemmen
Niet echt mijn film: 1.5* en dan scoor ik hem nog te hoog denk ik. Al sta ik niet te springen om een herziening. Ben benieuwd naar de KO waar mensen alle films gezien hebben.
Ik heb op het einde niet gestemd, beetje de finale gemist. Maar ik was een film aan het kijken. Daar gaat het tenslotte om, niet waar.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2368 stemmen
Ben geen fan van A Space Odyssey, maar ik ben allang blij dat een klassieker gewonnen heeft.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Ja helaas wel. Een goede film maken is weinigen gegeven. Het merendeel is matig tot slecht.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Dat eerste ben ik met je eens, maar tussen "goed" en "matig/slecht" zit bij mij nog wel een stuk hoor. Goed is ongeveer 4,0* en matig begint pas bij de 2,5*. Hoewel dat wel erg kort door de bocht is. Iets wat een 3,0* krijgt kan ook goed zijn (bv. simpel vermaak).
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3030 stemmen
Boring.
Hopelijk een betere winnaar bij de stemverplichting.
Mooie winnaar op zich. Ligt het aan mij of is deze knock-out enorm snel gegaan. Ik heb het gevoel de laatste rondes compleet gemist te hebben.
Ik helaas ook.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Dat eerste ben ik met je eens, maar tussen "goed" en "matig/slecht" zit bij mij nog wel een stuk hoor. Goed is ongeveer 4,0* en matig begint pas bij de 2,5*. Hoewel dat wel erg kort door de bocht is. Iets wat een 3,0* krijgt kan ook goed zijn (bv. simpel vermaak).
Bij mij is een 3 al op de grens van onvoldoende. Pas vanaf 3,5 ga ik ze waarderen, maar eigenlijk komt alles onder de 4 gewoon tekort. Een film moet minimaal goed zijn.
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Saaie winnaar, gelukkig wel erg voorspelbaar.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bij mij is een 3 al op de grens van onvoldoende. Pas vanaf 3,5 ga ik ze waarderen, maar eigenlijk komt alles onder de 4 gewoon tekort. Een film moet minimaal goed zijn.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.. 3-tjes zijn misschien leuk als je echt wilt hangen voor de buis maar er is even niks anders. 3,5* kan prima vermaak zijn, maar zal nooit erg lang blijven hangen.. vanaf 4* wordt het pas opletten geblazen.
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
Is ook zo. 3 is voldoende. 3.5 wordt echt leuk. 4 is goed.
Number23
-
- 8253 berichten
- 4941 stemmen
Heeft ASO alsnog gewonnen. Duimde echt voor Requiem..
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.. 3-tjes zijn misschien leuk als je echt wilt hangen voor de buis maar er is even niks anders. 3,5* kan prima vermaak zijn, maar zal nooit erg lang blijven hangen.. vanaf 4* wordt het pas opletten geblazen.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
:? Waar schrijf ik dat?
Bij mij is een 3 al op de grens van onvoldoende. Pas vanaf 3,5 ga ik ze waarderen, maar eigenlijk komt alles onder de 4 gewoon tekort. Een film moet minimaal goed zijn.
Want hier staat het toch echt niet...
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Nou, "bijzonder zwak" staat bij mij toch echt gelijk aan slecht.
Volgens jou:
3,5*: "komt te kort" (= matig)
3,0*: "bijzonder zwak" (= slecht)
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Mooie winnaar!!!!! zeg nu nog es hoe saai Kubrick is met de mensen!!!!
maxcomthrilla
-
- 15565 berichten
- 2761 stemmen
Prachtige winnaar! En verdiend dat 2001: A Space Odyssey ook in het rijtje van o.a. The Shining, Magnolia, Amelie & Mulholland Dr. mag staan als beste film van een bepaald jaar.
stfuympos
-
- 13331 berichten
- 718 stemmen
hahahahaha 2001: A Space Odyssey
11-12 mm strikes again.
Number23
-
- 8253 berichten
- 4941 stemmen
Mooie winnaar!!!!! zeg nu nog es hoe saai Kubrick is met de mensen!!!!
Kubrick is saai met de mensen
Number23
-
- 8253 berichten
- 4941 stemmen
Okay Full Metal Jacket is superfilm en The Shining ben ik nu halverwege (bevalt zeer goed), maar ik kan niet meegaan met de liefde voor 2001 en Clockwork. Die films raakten geen snaren. Eyes Wide Shut ook niet zo bijzonder..
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
maar ik kan niet meegaan met de liefde voor 2001 en Clockwork. Die films raakten geen snaren. ..
Dat van 2001 kan ik begrijpen, maar A clockwork orange....