- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Vorige is nog bezig.
1ste Ronde: 4 stemmen, 1 verschil
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Opvallend dat veel van deze films een stevig gemiddelde halen, of ligt dat enkel aan een harde kern van kijkers 
Waar kan je trouwens terecht voor Aziatische films, enkel te koop of ook te huur of bib ?
Heb er een klein aantal gezien en meestal bevalt het me wel.....
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Opvallend dat veel van deze films een stevig gemiddelde halen, of ligt dat enkel aan een harde kern van kijkers 
Dat laatste. Deze films trekken meestal selectieve kijkers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar kan je trouwens terecht voor Aziatische films, enkel te koop of ook te huur of bib ?
Heb er een klein aantal gezien en meestal bevalt het me wel.....
Het is natuurlijk het topje van de ijsberg dat hier komt boven drijven. Daarnaast zie je bij films wel vaker dat ze eerst gezien worden door de 'fanboys'.
Je moet ervoor naar de betere videotheek. arthouse sectie. Maar vrees dat 80% van de deelnemende titels ook daar niet te vinden zijn.... Dus blind kopen of op andere manieren. (IFFR bezoeken en zo.
)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
010 Kozure Ôkami: Jigoku e Ikuzo! Daigoro (1974) - Fei Lung Maang Jeung (1988)
1-0
Baby Cart 
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Het is natuurlijk het topje van de ijsberg dat hier komt boven drijven. Daarnaast zie je bij films wel vaker dat ze eerst gezien worden door de 'fanboys'.
Je moet ervoor naar de betere videotheek. arthouse sectie. Maar vrees dat 80% van de deelnemende titels ook daar niet te vinden zijn.... Dus blind kopen of op andere manieren. (IFFR bezoeken en zo.
)
Bedankt voor de tip, maar Rotterdam is een beetje te ver 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Noh, ik mis alle battles waarop ik kan stemmen. Jammer van Porco Rosso ook trouwens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar zijn de Baby cart kenners. Briljante serie, voor liefhebbers van pulp, trash en samourai.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ronde 17 zal ik stemmen op The Seven Samurai. Ik kondig het alvast aan, zodat jullie tijdig deze klassieker kunnen wegstemmen. Heb 99% van de lijst niet gezien, dus veel zal je me hier niet aantreffen.