- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
8-7, ik wil een animatiefinale!!!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
11-7 f*ck Dead Leaves! Confessions zojuist speciaal voor deze KO gekeken. Geen meesterwerk, daarvoor is de film te gekunsteld, maar vele malen beter dan die domme poepjes, piesjes en scheetjes humor van Dead Leaves.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Ik heb hier niet veel meer te zoeken, maar toch blij dat ik nog een anti-stem kan plaatsen tegen gedrocht Dead leaves
12-8
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Finale: 15 stemmen, 2 verschil
Tenshi no tamago - Kokuhaku
0-1, makkie: een van de slechtste Aziatische films tegen een van de beste
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Spoel je mond!
1-1
Al geloof ik er niets van dat Tenshi no Tamago tegen het geweld van Kokuhaku op zal kunnen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Spoel je mond!
1-1
Al geloof ik er niets van dat Tenshi no Tamago tegen het geweld van Kokuhaku op zal kunnen.
Dat heb ik je nog al eens horen zeggen. Ook tegen Dolls liep het al goed af, zoals ik wel verwachtte. Ook hier is Tenshi zeker niet kansloos. Verder een heel leuke finale met 2x 4.5*. Waarom stemde je eigenlijk op Dead Leaves in de halve finale (Kokuhaku is toch een top-10 film en DL niet), als ik even nieuwsgierig mag zijn?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
1-7 Zou een prachtige winnaar zijn, m'n #2 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
3-9 Eitje! 5,0* Versus 3,5*
Jij bent een mooie, je praat Tenshi no Tamago constant de underdogpositie in, maar ondertussen heeft Tenshi no Tamago o.a. Kikujiro No Natsu, Dolls & Tonari no Totoro geveld, niet de minste me dunkt.
Conclusie: Tenshi No Tamago is geen reuzendoder, maar zelf gewoon een gigant. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Spoel je mond!
1-1
Slim gepraat telkens, maar het gaat nu niet meer werken hoop ik
. Ook opvallend om te zien dat je telkens de verkeerde stand invult, vorige battle ook al, terwijl er al 2 minuten verstreken zijn.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
@Maxcom&Finisterra: Echter had Black Math tegen Dolls wel recht van spreken. Geloof niet dat Tenshi no Tamago onder 'normale' omstandigheden van Dolls had gewonnen, echter zag de gemiddelde Dolls fan liever Angel's Egg winnen ivm met uitgesproken saaiheid,
Hoe het ook zij, Tenshi no Tamago in de finale is gewoon een verassing. (Los van de kwaliteit vd film) En vast niet alleen voor Black Math. 
@Spetie: Hij heeft een Blackberry. Die zijn niet zo snel. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Mits de loting het uiteraard voorkomt. Zegt 100 euro dat de finale Dolls - Kokuhaku wordt. Anybody? 
Ik gok op Tenshi no Tamago als tegenstander, dus kom maar op met dat geld. 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
4-10
(Het is toch niet Deze Tenshi no Tamago?
)
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
6-10
Dat Nakashima nog eens zo populair mocht worden.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Hoe het ook zij, Tenshi no Tamago in de finale is gewoon een verassing. (Los van de kwaliteit vd film) En vast niet alleen voor Black Math.
Dat Tenshi no Tamago het zo ver zou gaan schoppen had ik ook niet zo gauw verwacht, al wist ik wel dat de film op veel support zou kunnen gaan rekenen. Tenshi no Tamago is in ieder geval al de beste animatiefilm en laat gewaardeerde animatietoppers als: Sen To Chihiro no Kamikakushi, Perfect Blue, Hotaru no Haka & 5 Centimeters per Second ruim achter zich. Toch ook wel een prestigestrijd. 
Dead Leaves in de halve finale & Confessions ( pas 1 jaar oud ) in de finale vind ik trouwens ook redelijk verrassend, net zoals maar liefst 3 Tsukamoto `s bij de laatste 16 films.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Confessions ( pas 1 jaar oud ) in de finale vind ik trouwens ook redelijk verrassend
Het is een film die Jos en Jef ook nog wel kunnen waarderen, dus zo vreemd vind ik het niet.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
En vergeet Jip & Janneke niet. 
Serieus, je doet Confessions tekort. Genoeg mensen voor wie het 1ste half uur te onbevredigend is.