- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Soundtrack is geweldig fout. Motörhead en Iron Maiden in een horror
. Geniaal.
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
Onwetende...
Al verschillende Fulci's gezien en ik vind ze om de een of andere rede stuk voor stuk echt vreselijk
enja daartegenover Lynch, wie ik zo ongeveer verafgod, lijkt me een vrijd duidelijke keuze 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Lynch verafgood ik ook, maar dit is een horror KO en daar schaar ik Eraserhead toch niet onder.
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
horror is idd voor interpretatie vatbaar, maar voor mij reken ik een film er wel onder als ik deze zo eng vind als bv eraserhead, maar das persoonlijk uiteraard,
maar een onwetende stem, nee toch niet 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
weer zo'n lastige battle .. al had ik van Argento nog liever Opera in de KO willen zien 
toch maar The Descent, weet een 'volwassen' verhaal mooi te verweven met grotmonstertjes, klimscenes en nagelbijten. Heb je meteen ook het verschil met het slappe poep- en kots deel 2.
4-6
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5 know nots neem ik aan. Is Linkeroever horror?
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Horror/komedie ben ik sowieso niet erg dol op. Linkeroever kwam op mij erg bevreemdend over. Temeer omdat ik bekend ben met de locatie Antwerpen (iets wat ik bij het gros van de Italiaanse, Amerikaanse, Engelse etc. horrorfilms niet kan zeggen). Scoorde dan ook een dikke 4 sterren en dat komt niet zo vaak voor bij mij. Kans dat Dellamorte hoger scoort acht ik dus zeer klein.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Na ooit een trailer en contest fragment van Dellamorte Dellamore gezien te hebben kan ik mij moeilijk inbeelden dat die ooit nog aan 4* zou geraken. En Linkeroever is duidelijk horror imo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is een soort mooi gefotografeerde braindead, maar iets te rommelig en cheesy voor jouw smaak vrees ik. Blijven er nog 3 over....
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Maar zit er daar eentje bij waarvan je echt verwacht dat hij na het zien van Dellamorte Dellamore nog van gedachte zou veranderen? Toch zéér andere films, waarbij je redelijk vlot kan inschatten hoe de film zal vallen bij een bepaald persoon.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan van boogeyman ook geen stem voor linkeroever vinden, dat is een kandidaat.
Verder is het ook vooral een oproep aan liefhebbers van goede horrorkomedie om even op Dellamorte te stemmen, ongeacht of ze linkeroever gezien hebben. 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Guerilla warfare in de MM KOs, heftig! 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Reinbo, ik heb hem zelfs toegevoegd. En ja, Linkeroever is wat mij betreft gewoon horror. Stem is blijkbaar verloren gegaan. Maar absoluut geen know not stem van mijn kant. 
Edit: Daarbij verwacht ik niet dat die eerstgenoemde op 4.5 zal geraken, maar ik zal hem eens opzoeken.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Wat is dit nu weer... Dellamorte zou er nog wel uitvliegen ook...
Waar is Halcyon eigenlijk bij deze KO? Heeft toch ook wel aardig wat kennis dacht ik zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo, ik heb hem zelfs toegevoegd. En ja, Linkeroever is wat mij betreft gewoon horror. Stem is blijkbaar verloren gegaan. Maar absoluut geen know not stem van mijn kant.
Het blijft een know not stem als je een van beide niet kent... Daarbij is en 4,5 voor die zwakke thriller natuurlijk veel te hoog. 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Heeft toch ook wel aardig wat kennis dacht ik zo.
Heeft een smaak die meer aansluit bij de jouwe bedoel je?