- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
'Paris, Texas' al erg lang op m'n to-see lijstje staan. Wordt eens tijd dat ik er werk van maak, en hem ga zien. Beelden maken me in ieder geval nieuwsgierig. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dus... ovejanegra is aan de beurt! 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ben er vandaag pas achter gekomen dat je zowat elke plaatje in google kan gooien en de afkomst ervan kan achterhalen. Wel jammer voor dit soort spelletjes eigenlijk.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja, heel handig, maar vervelend voor deze game. Vooral niet doen dus (ik deed het net wel even met deze still, en weet daarom het antwoord - ik diskwalificeer mezelf dan maar even) 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Zowat elk plaatje? Hoe dan?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Dat is jammer zeg. Hopelijk speelt iedereen dit nog eerlijk.
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Videodrome is niet goed. Of verkeerd gegoogled 
Dus als ik het goed bergijp worden we bij deze topic al jaren voor de gek gehouden of bestaat de mogelijkheid om op afbeeldingen te zoeken bij Google nog maar net? Het is meer werk, maar een oplossing is natuurlijk om zelf een still van de DVD te maken. Heb het in het verleden wel een paar keer gedaan bij deze topic maar toen begon er iemand te zeuren dat hij de still niet mooi vond, dus heb dat daarna maar niet meer gedaan.
Het wordt wel steeds moeilijker. Een plaatje van The Patriot de naam Dukes of Hazzard meegeven is dus blijkbaar niet meer voldoende vandaag de dag 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Het is meer werk, maar een oplossing is natuurlijk om zelf een still van de DVD te maken.
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Dan moet je dus eerst een still maken en dan controleren of Google hem vindt. Zo niet, dan kun je hem plaatsen. Ik vraag me alleen af of mensen hier nog zin in hebben, wat het wordt wel een hele onderneming op deze manier.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Bij mij geeft hij inderdaad meteen het juiste antwoord...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Een plaatje van The Patriot de naam Dukes of Hazzard meegeven is dus blijkbaar niet meer voldoende vandaag de dag
Maar die associatie is ook niet te moeilijk.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Videodrome is niet goed. Of verkeerd gegoogled 
Dus als ik het goed bergijp worden we bij deze topic al jaren voor de gek gehouden of bestaat de mogelijkheid om op afbeeldingen te zoeken bij Google nog maar net? Het is meer werk, maar een oplossing is natuurlijk om zelf een still van de DVD te maken. Heb het in het verleden wel een paar keer gedaan bij deze topic maar toen begon er iemand te zeuren dat hij de still niet mooi vond, dus heb dat daarna maar niet meer gedaan.
Het wordt wel steeds moeilijker. Een plaatje van The Patriot de naam Dukes of Hazzard meegeven is dus blijkbaar niet meer voldoende vandaag de dag
Kan ook al veel langer via http://www.tineye.com. Viel me jaren geleden al op dat er hier een aantal (toenmalige) deelnemers zowat elke film meteen wisten te raden. Sindsdien maak ik de stills ook gewoon zelf. Neemt iets meer tijd in beslag maar het werkt wel. Plots wisten die personen ook geen enkele film meer te vinden...
Toch maar even testen of zelfgemaakte stills via Google wel vaak gevonden worden zoals Jesper187 aangeeft...
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
En niemand durft natuurlijk nu nog te zeggen uit welke film de still die ik heb geplaatst komt. Terwijl iedereen het natuurlijk al lang weet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Iemand enig idee hoe lang die functie bij Google al bestaat (ik kende hem ook niet)? Het zou het een en ander namelijk voor me verklaren.