- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Alle stills die ik plaats zijn zelfgemaakte screenshots en gelukkig zijn ze niet allemaal te traceren. Voortaan eerst even checken in Google.
Volgende (jat-bestendige) dan maar?

anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
Ik maak ook altijd zelf de stills met screenshots van films op mijn pc ofzo. Op die manier is het toch niet te traceren via google.. ? Want het komt niet van het internet af, dus.. Dat is dan toch een prima manier?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Ik maak ook altijd zelf de stills met screenshots van films op mijn pc ofzo. Op die manier is het toch niet te traceren via google.. ?
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Helaas... ik vrees dat dit topic gestorven is.
Tenzij je een collage-still maakt waarbij aangegeven wordt welke geraden moet worden.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Volgende (jat-bestendige) dan maar?
Helaas, levert meerdere resultaten op die leiden naar het antwoord
.
Ik maak ze meestal ook zelf, en toch vind je vaak genoeg met die functie bijna exact hetzelfde shot op een pagina. Maar genoeg zijn er ook niet te vinden, dus handigste is om inderdaad vooraf even te kijken.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Of je zet er meteen twee in één jpg. Lijkt me sterk dat die dan gevonden wordt. Lijkt me toch een algoritme die dat doet en dat zal het behoorlijk door de war gooien.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ach, de meeste spellen hier zijn kwetsbaar voor 'misbruik' toch? In, bijvoorbeeld, het link de films-, link de filmposters-, en de link de acteur/actrice-spellen kunnen we allemaal wel Imdb ernaast pakken en dingen op gaan zoeken. Op die manier is er geen reet aan inderdaad, ik zelf doe het dan ook niet maar heb wel (sterk) het idee dat sommige users dat wel doen.
Het valt niet te controleren dus doe je er ook niets aan toch? Van mij hoeven die topics dan ook niet gesloten te worden. Als men het leuk vind om zoveel en zo snel mogelijk dingen op dit forum te smijten moeten ze dat lekker zelf weten.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Ja maar hier gaat het om iets raden, bij zo'n link de film, link de filmposter is af en toe Google gebruiken niet zo erg. Maar een plaatje in Google gooien om meteen het antwoord te krijgen en hier neer te plempen, tja, daar is geen lol aan.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mwa, in die gevallen vind ik er (ook) geen reet aan. Lijkt wel of sommige users het 'stoer' vinden om zoveel mogelijk posts op hun naam te hebben staan of misschien hebben ze het idee 'stoer' te zijn als men veel dingen weet (lijkt te weten dus, want ze zoeken alles gewoon op op het web-wat iedere idioot kan-).
In beide gevallen slaan ze de plank dus flink mis.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Het is toch een spelletje voor de lol, niet dat je er iets mee kan winnen. Moet je wel erg wanhopig zijn om foto's te gaan googelen om de antwoorden hier neer te zetten.
Laten we maar uitgaan van de goedheid van de mens (in dit geval). Regel is gewoon; niks opzoeken.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Misschien kunnen we voor de zekerheid een toelichting meegeven aan de desbetreffende still? Dus bijvoorbeeld: The Deer Hunter - het moment waarop ze gevangen zitten en een plan maken om te ontsnappen
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Je kan natuurlijk ook een still herkennen terwijl je er plotmatig niets of weinig meer van weet...
Ik heb een tiental zelfgemaakte stills getest via Google en daarvan werd er geen enkele gevonden, dit zowel bij onbekende als bij heel bekende films. Ook geen ontzettend vage stills genomen ofzo. Dit spelletje kan dus probleemloos verder gezet worden. Gewoon even zelf maken en checken via Google.
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn still van 29 juli. Iedereen kan hier wel zo stoer gaan zitten doen dat ze alles kunnen vinden via Google, maar vooralsnog is het niet geraden.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Oké dan: Somewhere en My Son, My Son, What Have Ye Done
eam 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Het is toch een spelletje voor de lol, niet dat je er iets mee kan winnen. Moet je wel erg wanhopig zijn om foto's te gaan googelen om de antwoorden hier neer te zetten.
Laten we maar uitgaan van de goedheid van de mens (in dit geval). Regel is gewoon; niks opzoeken.
Precies. Ik wist tot voor kort nog niks van de desbetreffende functie en heb me voorgenomen om hem nimmer te gebruiken voor dit spel. Er is toch niks leuks aan om een spel voor jezelf en je medespelers te verpesten?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Niet spieken jongens en meisjes. Resist, resist resist!
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
nee hoor ik herkende atomic lady
eam
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Nee maar je zit wel aardig in de buurt...
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
laatste gok