menu

Film / Filmgames / Goede film, slecht hoesje

zoeken in:
Ik weet niet of dit bij de spelletjes hoort maar ik had een leuk idee;

Laat een hoesje zien uit je film collectie waarvan je de film goed vind maar het hoesje afzichtelijk.

Ik zal beginnen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.rankopedia.com/CandidatePix/9331.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Meesterlijke film maar kom op... gewoon een (saaie) shot uit de film en dan de tekst (in een lelijk lettertype) shuin over het beeld... kom op! Deze film verdient beter!

Volgens mij is dit de officiële poster van Donnie Brasco:

(afbeelding)

Ik vind dit soort hoesjes minder mooi:

http://www.covershut.com/covers/The-Butterfly-Effect-2004-Dutch-Front-Cover-16436.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

John Lee Hooker schreef:

(afbeelding)

Klopt, maar die staat niet op mijn hoesje. Ik had het ook leuker gevonden als die poster gebruikt was voor de dvd release.

melvddonk
Elineloves schreef:
Ik vind dit soort hoesjes minder mooi:
(afbeelding)

Die vind ik ook afschuwelijk. Heb er zelf gelukkig maar één die er zo uit ziet.

sacha77 schreef:
Ik weet niet of dit bij de spelletjes hoort maar ik had een leuk idee;

Laat een hoesje zien uit je film collectie waarvan je de film goed vind maar het hoesje afzichtelijk.

Ik zal beginnen.

Meesterlijke film maar kom op... gewoon een (saaie) shot uit de film en dan de tekst (in een lelijk lettertype) shuin over het beeld... kom op! Deze film verdient beter!

Oh my god. Die scoort al. Wat een stront-cover

http://impawards.com/2006/posters/inland_empire_ver2.jpg

vs.

http://filmjournal.net/clydefro/files/2006/12/inland-empire.jpg

Hoewel die 2e ook wel iets mooier uitgelijnd had mogen worden, is die eerste helemaal verschrikkelijk.

John Lee Hooker schreef:

(afbeelding)

Ja, die heb ik gelukkig wel als dvd-cover, ziet er stukken beter uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.