menu

Film / Filmgames / Het 'beroemde acteurs namen' spel

zoeken in:
"FirstNurse"
Goedenavond allen!

Een tijdje geleden had ik een leuk spelletje bedacht.
Samen met anderen zat ik telkens flauwe zinnen te maken met daarin namen van bekende acteurs.
Op ten duur was mijn inspiratie op. Daarom vroeg ik mij af of jullie nog leuke weten te bedenken.

Voorbeeldje:

Waar Bruce Will is, is een weg. (Bruce WiIlis)
Je hebt een erg mooie auto, maar ik heb liever Harris zn Ford. (Harrison Ford)
Het wordt laat vanavond, dus ik denk dat ik bij Brad pit. (Brad Pitt)
Ik vertelde George een leuke grap, maar hij begreep de clue nie. (George Clooney)

Hoop dat ik 't zo een beetje duidelijk heb omschreven, dus ik zou zeggen, leef je uit!

"FirstNurse"
Is er echt niemand creatief op dit forum?

Hey, daar bestaat al een topic voor:

The silly nicknames game

melvddonk
Vind het toch niet echt een soortgelijk topic. Dit is een topic waar de naam anders gebruikt wordt in een zin. De andere is een topic waar de namen veranderd worden zodat het 'grappige' namen worden.

Nou, ik doe er wel 1'tje dan.

Tom gaat graag op reis. Het liefst een hele exclusieve cruise. (Tom Cruise)

Adam zegt altijd, oost west, thuis best. (Adam West)

Will wilde zijn hele leven lang al graag een smit worden. (Will Smith)

Lol, die zijn wel héél flauw, maar de meeste grappen over de namen van acteurs/actrices zijn inderdaad al in het silly topic genoemd.

"FirstNurse"
John Lee Hooker schreef:
Hey, daar bestaat al een topic voor:

The silly nicknames game

hmm oké, ik had ernaar gezocht, maar kon zelf geen soortgelijk topic vinden. Hier staan indd ook leuke in

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.