- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Fantasy (2010-2011)
Knock-out: Fantasy (2010-2011)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
10-7 Oz
Totoro vind ik de betere film en hoewel ik niet kan zeggen dat ik de ene fantasievoller vind dan de andere (als The Wizard of Oz minder fantasievol lijkt dan Totoro komt dat waarschijnlijk omdat Oz een stuk bekender en vaker gekopiëerd is), geeft Oz mij meer een sprookjesgevoel dat de doorslag betekend voor mijn keuze. Maar met beiden kan ik leven als winnaar.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En de winnaar is:

TOTORO!
Schreeuw van ellende of schreeuw van blijdschap, maar niemand kan ontkennen dat Ghibli deze knock-out heeft gedomineert en dat een van hun films zou gaan winnen lag al meteen in de lijn der verwachting. Persoonlijk had ik Spirited Away verwacht, maar ieders buurman Totoro liet zich door niemand stoppen. Zeker niet mijn favoriete fantasyfilm, of zelfs favoriete Miyazaki, maar een prima fantasywerkje niettemin.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kan er onmogelijk ontevreden over zijn, thanks voor 't organiseren!
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Mooie winnaar! En dat plaatje hangt ook boven ons bed. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Toch wel een leuke winnaar als ik dat plaatje dan weer zo zie.
Had misschien iets liever The Fellowship of the Ring gezien, maar kan hier prima mee leven.
Bedankt TOR!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat het een tekenfilm gewonnen heeft. En deze had dan zelfs niet eens in mijn top 20 fantasy gestaan. Maar ach, Clueless is blij. Dat is ook veel waard. 
Zal 'm eens gaan herzien.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Bedankt voor het organiseren TOR, verder niet helemaal mijn favoriet, maar Miyazaki verdient het wel.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3030 stemmen
Jammer dat er zo weinig échte fantasie films meededen, maarja.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Waardeloze winnaar. Beste fantasy ooit, volgens de gemiddelde MM'er.. 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
13-8 Angel's Egg was mooier geweest, maar een meer dan waardige winnaar.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Welke heb je gemist?
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
13-9 Hoewel Totoro de veel betere film is ging het volgens mij in dit spelletje niet daarom.