menu

Film / Filmgames / Knock-out: Fantasy (2010-2011)

zoeken in:

8-5 je stemt verkeerd lf

AHWA
9-6

10-6 Totoro

10-7 Oz

Totoro vind ik de betere film en hoewel ik niet kan zeggen dat ik de ene fantasievoller vind dan de andere (als The Wizard of Oz minder fantasievol lijkt dan Totoro komt dat waarschijnlijk omdat Oz een stuk bekender en vaker gekopiëerd is), geeft Oz mij meer een sprookjesgevoel dat de doorslag betekend voor mijn keuze. Maar met beiden kan ik leven als winnaar.

En de winnaar is:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://kalafudra.files.wordpress.com/2009/11/my-neighbor-totoro1.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

TOTORO!

Schreeuw van ellende of schreeuw van blijdschap, maar niemand kan ontkennen dat Ghibli deze knock-out heeft gedomineert en dat een van hun films zou gaan winnen lag al meteen in de lijn der verwachting. Persoonlijk had ik Spirited Away verwacht, maar ieders buurman Totoro liet zich door niemand stoppen. Zeker niet mijn favoriete fantasyfilm, of zelfs favoriete Miyazaki, maar een prima fantasywerkje niettemin.

Kan er onmogelijk ontevreden over zijn, thanks voor 't organiseren!

Mooie winnaar! En dat plaatje hangt ook boven ons bed.

13woutie13
Toch wel een leuke winnaar als ik dat plaatje dan weer zo zie. Had misschien iets liever The Fellowship of the Ring gezien, maar kan hier prima mee leven.
Bedankt TOR!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.zappateers.com/bb/images/smiles/mexicanwave.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Reinbo
Jammer dat het een tekenfilm gewonnen heeft. En deze had dan zelfs niet eens in mijn top 20 fantasy gestaan. Maar ach, Clueless is blij. Dat is ook veel waard.

Zal 'm eens gaan herzien.

Bedankt voor het organiseren TOR, verder niet helemaal mijn favoriet, maar Miyazaki verdient het wel.

Jammer dat er zo weinig échte fantasie films meededen, maarja.

Reinbo
Welke heb je gemist?

Waardeloze winnaar. Beste fantasy ooit, volgens de gemiddelde MM'er..

13-8 Angel's Egg was mooier geweest, maar een meer dan waardige winnaar.

13-9 Hoewel Totoro de veel betere film is ging het volgens mij in dit spelletje niet daarom.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.